تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ایجاد اشتغال در مناطق محروم از اولویت‌های بانک رفاه است

شکل‌گیری مرکز حمایت‌های اجتماعی در مناطق محروم و کمک به ایجاد اشتغال در این مناطق، از برنامه‌های جدید بانک رفاه است.
اقتصاد۲۴- للـه گانی مدیر عامل این بانک در بازدید از خیریه جواد الائمه اسلامشهر که در حوزه پوشاک فعالیت می‌کند با بیان این مطلب گفت: از اهداف اصلی بانک رفاه، همکاری و تعامل با فعالان اقتصادی با رویکرد ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور است که شکل‌گیری مرکز حمایت‌های اجتماعی در این مناطق از برنامه‌های جدید و در دست اجراست تا بتوانیم در مسیر تحقق شعار سال که "جهش تولید" است، گام برداریم.

مدیر عامل بانک رفاه افزود: با توجه به سوابق خیریه که ایجاد اشتغال را در مناطق محروم پیگیری می‌کند، می‌توانیم همکاری و تعامل مثبتی داشته باشیم و برنامه‌ها را با کمک یکدیگر به پیش ببریم.

للـه گانی اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش خیریه، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و ایجاد اشتغال در مناطق محروم توسط خیریه و کمک برای فروش محصولات تولیدی از طریق ایجاد ارتباط بین خیریه و مشتریان از جمله کارگران و بازنشستگان، برنامه‌هایی است که می‌توانیم اجرا کنیم.

مدیر عامل بانک رفاه در پایان تصریح کرد: در کار‌های تولیدی یکی از مهم‌ترین بخش ها، فروش محصولات تولیدی است که با یک برنامه ریزی منطقی و مناسب می‌توانیم شبکه فروش محصولات تولیدی این خیریه را در سراسر کشور ایجاد و گسترش دهیم.

در ادامه، مدیر عامل این خیریه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: فعالیت اصلی ما تولید پوشاک است که با توجه به شرایط حساس کنونی که ویروس کرونا کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است، به طور موقت تولید ماسک و گان (لباس مخصوص کادر درمان) را از سر گرفته ایم و روزانه ۱۴۰ هزار ماسک و ۳ تا ۵ هزار گان تولید و در بیمارستان ها، گروه‌های جهادی، شرکت‌ها و ... توزیع می‌کنیم و پس از برگشت کشور به شرایط عادی، کارگاه‌های تولیدی پوشاک با اولویت اشتغال را در مناطق محروم ایجاد و گسترش خواهیم داد.
ارسال نظر