اقتصاد۲۴- شرکت East Cost Defender از سال ۲۰۱۳ به بازسازی و بازطراحی لندرورهای دستدوم مشغول است. این تیونر آمریکایی اکثر لندرور دیفندرهای خود را از اروپا میخرد. اخیرا ECD در پروژهی جدیدش، خودرو لندرور دیفندر سنتی را به قدرت محرکهی تمامبرقی تسلا مجهز کرده است.
بیشتر بخوانید:رنجرور لیموزین سفارشی کلاسن با بدنه و تایرهای ضدگلوله معرفی شد
بیشتر بخوانید:رنجرور لیموزین سفارشی کلاسن با بدنه و تایرهای ضدگلوله معرفی شد
لندرور دیفندر تمامبرقی ترکیبی از مدرنیته و سنت است که عملا تجربهی متفاوتی برای این خودرو شاسیبلند بهارمغان آورده است.
شرکت ECD پیشتر نیز لندرور دیفندرهای خود را به تکنولوژیهای مدرن و موتورهای قویتر و نمونههای بنزینی مجهز کرده بود. یکی از پروژههای تیونینگ آنها، خودرو لندرور دیفندر V۸ با موتور کوروت بود که ۴۳۰ اسببخار قدرت داشت.
شرکت ECD پیشتر نیز لندرور دیفندرهای خود را به تکنولوژیهای مدرن و موتورهای قویتر و نمونههای بنزینی مجهز کرده بود. یکی از پروژههای تیونینگ آنها، خودرو لندرور دیفندر V۸ با موتور کوروت بود که ۴۳۰ اسببخار قدرت داشت.
اینبار بهجای تعبیهی پیشرانهای پرسروصدا، ECD موتور الکتریکی تسلا را برای شاسیبلند دیفندر بهعاریت گرفته است که با داشتن باتری ۱۰۰ کیلوواتساعتی قادر است مسافت ۳۵۴ کیلومتر را با هربار شارژ کامل طی کند. طبق ادعای سازنده، این خودرو برقی در حالت شارژ سریع، در پنج ساعت شارژ میشود.
داخل خودرو از صندلیهای مجلل و تودوزیشده بههمراه سامانهی مدرن سرگرمی و اطلاعات استفاده شده است. صندلیهای باکت ردیف دوم بهخوبی سرنشینان را دربر میگیرد و صندلیهای پشت نیز از نوع نیمکتی است.
داخل خودرو از صندلیهای مجلل و تودوزیشده بههمراه سامانهی مدرن سرگرمی و اطلاعات استفاده شده است. صندلیهای باکت ردیف دوم بهخوبی سرنشینان را دربر میگیرد و صندلیهای پشت نیز از نوع نیمکتی است.
علاوهبراین، ECD امکان سفارش گزینههای متعددی برای مشتریان خود فراهم کرده است تا داخل و بیرون خودرو خود را شخصیسازی کنند. استایل صندلیها و نوع دوخت آنها و رنگ بهکاررفته سفارشی است.
جزئیاتی از مشخصات فنی پیشرانهی این خودرو منتشر نشده است؛ اما طبق ادعای ECD، دیفندر برقی میتواند در ۵/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد که این رقم برای شاسیبلندی جعبهایشکل، هیجانانگیز و واقعا سریع است.
امروزه، پیشرانههای برقی در محصولات جدید خودروسازان بهطورگسترده استفاده میشود. تیونرها نیز از این قافله عقب نماندهاند و بیشازپیش ترکیب خودروهای سنتی با تکنولوژی های مدرن را شاهد خواهیم بود.
امروزه، پیشرانههای برقی در محصولات جدید خودروسازان بهطورگسترده استفاده میشود. تیونرها نیز از این قافله عقب نماندهاند و بیشازپیش ترکیب خودروهای سنتی با تکنولوژی های مدرن را شاهد خواهیم بود.
لندرور دیفندر برقی ECD ممکن است بهاندازهی سایر مدلهای این شرکت صدای خشنی نداشته باشد؛ اما قدرت محرکهی برقی مزایایی نیز دارد. برای مثال، گشتاور آنی مناسبی تولید میکند که برای رانندهی خودرو آفرود جذاب و کاربردی است.
منبع: زومیت