تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

معلمانی که حق‌شان را خورده‌اند به ۴۳۱۷ زنگ‌بزنند

در این روزگار کرونا زده اگر در هر جایی از ایران، معلمِ مدرسهِ غیردولتی هستید و پولتان را نداده‌اند می‌توانید برای گرفتن حقتان با سامانه تلفنی ۴۳۱۷ تماس بگیرد و مشکلتان را گزارش کنید.
اقتصاد۲۴ - در این روزگار کرونا زده اگر در هر جایی از ایران، معلمِ مدرسهِ غیردولتی هستید و پولتان را نداده‌اند می‌توانید برای گرفتن حقتان با سامانه تلفنی ۴۳۱۷ در تهران، تماس بگیرد و مشکلتان را گزارش کنید.
 
این چند جمله، جان کلام صحبت‌های اخیر مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش است که در یکی – دو روز گذشته در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها خبری است.
 
در این اخبار به نقل از آقای زینی‌وند اینطور آمده است: در اسفند به موسسان مدارس غیردولتی به طور رسمی اعلام و آن‌ها را به پرداخت حقوق کامل همکاران موظف کردیم. در جلسه اخیر شورای نظارت مرکزی نیز این موضوع را مصوب کردیم و به ادارات کل اعلام شد آن را مدنظر قرار دهند.
 
آنطور که برخی خبرگزاری‌ها از جمله تسنیم نوشته‌اند؛ این روز‌ها کم نیستند معلمانی که از بعد تعطیل شدن مدارس غیر دولتی به دلیل شیوع کرونا نتوانستند مطالبات قانونی خود را از مدیران و مالکان مدارس غیر دولتی دریافت کنند.
 
اینکه در این روزگار ترس از شیوع کرونا، سامانه تلفنی ۴۳۱۷ تا چه اندازه می‌تواند معلمان مدارس غیر انتفاعی را در ستاندن حقوق قانونیشان یاری کند یک مطلب است و مطلب حائز اهمیت دیگر نامشخص بودن وضعیت پیگیری مطالبات صنفی برای آن دسته از معلمانی است که این روز‌ها به هر دلیل با مراکز آموزشی دیگری غیر از مدارس غیردولتی دچار مشکل اند.
ارسال نظر