تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

سردار به پیشنهاد ناپولی و اورتون جواب داد

سردار آزمون ستاره گلزن تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه این روزها از ناپولی ایتالیا و اورتون انگلیس پیشنهاد دارد و هر روز خبرهای مبنی بر پیوستن او به یکی از این باشگاه ها به گوش می رسد

اقتصاد۲۴- سردار آزمون ستاره گلزن تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه این روز‌ها از ناپولی ایتالیا و اورتون انگلیس پیشنهاد دارد و هر روز خبر‌های مبنی بر پیوستن او به یکی از این باشگاه‌ها به گوش می‌رسد. او درباره پیشنهادهایش در مصاحبه گفت: «اهل بازارگرمی نیستم و فعلا فقط به زنیت فکر می‌کنم. دوست ندارم هر روز بگویم از این تیم و آن تیم پیشنهاد دارم. تا قراردادی نهایی نشود درباره‌اش حرف نمی‌زنم و دنبال تیتر شدن در سایت‌ها و رسانه‌های خارجی نیستم.»

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون پیوستن سردار آزنون به تیم ناپولی ایتالیا وجود داشته است. حالا هم نیکولو شیرا، خبرنگار مطرح ایتالیایی در توییتر خود گفته است: «ناپولی به دنبال امضای قرارداد با سردار آزمون است تا او را جانشین میلیک کند. سران باشگاه ناپولی با وی در تماس هستند تا به توافق برسند.

مهاجم ایرانی آماده امضای قراردادی ۵ ساله با ناپولی است و زنیت برای فروش آزمون ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو می‌خواهد.»
 
 
 
این در حالی است که یک رسانه روسی تمام اخبار مطرح شده درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی زنیت را تکذیب کرد.  این روز‌ها در رسانه‌های روسیه، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس خبر احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت به یکی از تیم‌های معتبر اروپایی دست به دست می‌شود. این اخبار با نزدیک شدن نقل و انتقالات تابستانی هر روز بیشتر می‌شود.

اما چندی پیش سایت «sportsdaily» روسیه تمام این شایعات را تکذیب کرد و نوشت: با وجود اینکه رسانه‌های مختلف از پیشنهاد‌های متفاوت به سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت مطرح می‌کنند، اما تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب آزمون به دست باشگاه زنیت نرسیده است.

با بررسی این شایعات متوجه می‌شوید که این اخبار تنها در حاشیه رسانه‌ها مطرح می‌شوند و هنوز واقعیتی ندارد. از طرف دیگر زنیت قصدی برای تمدید قرارداد با کوکورین ندارد، چون روی آزمون برنامه بلندمدت دارد و قصدی برای فروش این مهاجم ندارد.

 

 

 

منبع: خبر ورزشی
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
setaysh
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تو عالی هستی فقط برو جلو
من عاشقتم و خیلی دوست دارم
ارسال نظر