تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

بازگشایی سینما‌ها بعد از عید سعید فطر قطعی نیست

جانشین دبیر شورای صنفی نمایش گفت: تا به این لحظه جلسه شورای صنفی نمایش برگزار نشده و به همین دلیل نمی‌توان در مورد آغاز دوباره کار سینما‌ها نظری قطعی داد همچنین هنوز از سوی سازمان سینمایی ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت سینما‌ها اعلام نشده است.
 
اقتصاد۲۴-غلامرضا فرجی، پیرامون احتمال بازگشایی سینما‌های سراسر کشور گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی نسبت به بازگشایی سینما‌ها گرفته نشده و امکان بازگشایی سالن‌های سینما بعد از عید سعید فطر به هیچ وجه مشخص نیست.
بیشتر بخوانید:رییس انجمن سینماداران: چاره‌ای جز بازگشایی سینما‌ها نداریم
وی در همین راستا ادامه داد: شورای صنفی نمایش درباره بازگشایی سینما‌ها تصمیم گیرنده نهایی نخواهد بود و ما همچنان منتظر رای نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم. تا به این لحظه جلسه شورای صنفی نمایش برگزار نشده و به همین دلیل نمی‌توان در مورد آغاز دوباره کار سینما‌ها نظری قطعی داد.

جانشین دبیر شورای صنفی نمایش درباره احتمال افزایش قیمت بلیت سینما‌ها در سال جاری اضافه کرد: شورای صنفی نمایش در قبال قیمت بلیت سینما‌ها طی سال تنها پیشنهاد دهنده است، نظر و رای نهایی تنها برعهده سازمان سینمایی کشور خواهد بود. درباره افزایش قیمت بلیت صنوف سینمایی پیشنهاد خود را به شورا اعلام کرده و شورا نیز آن پیشنهاد را به سازمان سینمایی ابلاغ می‌کند، اما اینکه اینکه این پیشنهاد پذیرفته شود یا خیر کاملا به خود سازمان بستگی دارد.

وی در همین رابطه افزود: هنوز از سوی سازمان سینمایی ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت سینما‌ها اعلام نشده است و ما هم نمیتوانیم در این خصوص نظری قطعی بدهیم.

فرجی با اشاره به تغییر در ساختار شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارکان شورای صنفی تغییر کرده و ریاست این شورا به مرتضی شایسته رسیده است، به همین دلیل از این به بعد تمامی اخبار در قبال تصمیمات شورای صنفی نمایش از سوی شایسته اعلام شده و وی سخنگوی جدید این شورا نیز خواهد بود.
 
 
ارسال نظر