تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

هشدار کرونایی روحانی: شاهد یک پیک خواهیم بود

رئیس جمهور گفت: امنیت جمعی ما هنوز کم است. آنتی بادی‌ها و پادتن‌ها به رقمی نرسیده که اطمینان بخش باشد، باید آموزش‌ها و دقت‌ها رابالا ببریم.
اقتصاد۲۴- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: امروز سوم خرداد است، روز بسیار مهمی در تاریخ ملی و دفاع مقدس کشور ما است. شاید شادمانی سوم خرداد از یاد رفتنی نباشد.

وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ افزود: سوم خرداد نیرو‌های مسلح و عشایر آن پیروزی بزرگ و غرور ملی را رقم زدند. سوم خرداد پایان یک توطئه عظیم استکبار جهانی و بین المللی و منطقه‌ای بود.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

*{با اشاره به اقدامات ستاد ملی مبارزه با کرونا}: مرحله مهار کرونا شروع شده و تقریباً ده استان را می‌توان بگوئیم شرایط خوبی دارند و در مرحله مهار هستند. ما در مرحله مهار بخش تشخیص را ادامه می‌دهیم، و جداسازی مبتلایان در این مرحله به شدت ادامه دارد.

*برای ما مهم است که دقیق‌تر مبتلایان را شناسایی و آن‌ها را جدا کنیم و به قرنطینه خانگی خود و یا در شرایطی به بیمارستان منتقل شوند.

* امنیت جمعی ما هنوز کم است. آنتی بادی‌ها و پادتن‌ها به رقمی نرسیده که اطمینان بخش باشد، باید آموزش‌ها و دقت‌ها رابالا ببریم.

*در این جلسه مصوب شد نظارت‌ها را افزایش دهیم، ۱۸۵ هزار نفر برای نظارت آماده هستند. کادر درمان ما هم باید با همان آمادگی روز‌های اول باشد، چون شاهد یک پیک خواهیم بود.

این خبردرحال تکمیل است...
ارسال نظر