تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

اطلاعیه روابط عمومی ارتش درباره مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری

در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از خبرگزاری‌های داخلی، روابط عمومی ارتش اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
اقتصاد۲۴- متن اطلاعیه روابط عمومی ارتش به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایت‌مدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روز‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده‌اند.

مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت ۹۰ دقیقه بوده که فراز‌هایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش اول تنها ۱۳ دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت‌وگوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.»
 
منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
امیر سیاری خیلی ادم خوبیه و خیلی زحمت کشید و فرمانده خوبی بود اما باید بیشتر دقت میکرد که دشمنان داخلی بخصوص رسانه های وابسته به دولت از او سوئ استفاده نکنند بهر حال همه ما باید مواظب این شیطنت های داخلی از سوی خاینین داخلی باشیم . البته اینها چیزی از شایستگیهای امیر سیاری کم نمیکنی و اینگونه حرکتهای مرموزانه رسانه های وابسته به دولت باعث میشه که مسولین و دلسوزان واقعی و خدمتگذاران خوب و سالمی مثل امیر سیاری بیشتر این شیاطین داخلی که خود از مسیولین ارشد هستند رابشناسند و همه مواظب رفتار و صحبتهاشون باشن . برای همه خدمتگذاران واقعی به مملکت و جمهوری اسلامی ارزوی سلامتی و موفقیت دارم . در پناه حق
امیر
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
امیر عزیز سیاری جانباز ۷۵ درصد واقعیت تاریخ جنگ را گفتند بنده هم توی جنگ بودم حرف های امیر دلاورمان را درک میکنم فیلم کیمیا توهین به ارتش بود ۷۰۰ نفر تکاور نیروی دریایی مقابل ۳ لشگر عراق ایستادگی کردند و ناخدا صمدی دلیر هم بودند که بعد از آن صدام به غلط کردن افتاد و تقاضای آتش بس داد و صلح داد نه ۴ تا پیرزن و ۲ تا دختر همراه با جهان آرا انصاف داشته باشید حیثیت ارتش و لگد مال میکنید بعد میگید دشمن و آسیاب و این حرف ها کسانی که حرف های عجیب میزنند صد در صد در موقعیت جنگ نبودند وگرنه انصاف را رعایت میکردند سخنان امیر بغض ۴۰ سال میباشد
ارسال نظر