تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

هر هفته یک پروژه صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح می‌شود/ «جهش تولید» در سرزمین فتح

موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال جهش تولید مقرر شده است همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تا سالروز شکست حصر آبادان هر هفته یک پروژه صنعتی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری برسد.
اقتصاد۲۴ - سیدعلی موسوی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که در بخش صنعت انجام شد در سال گذشته که سال رونق تولید بود مجموعا ۳۰ واحد صنعتی را با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه‌ای به بهره‌برداری رساندیم.

وی در همین خصوص افزود: علاوه بر آن ۱۰ واحد راکد نیز به چرخه تولید برگشت؛ در سال ۹۸ «رونق تولید» ۱۲ راهبرد را تعیین شد تا متناسب با این راهبرد‌ها برنامه‌ها اجرا شود که همه آن‌ها محقق شد.
بیشتربخوانید: شرایط ویژه منطقه آزاد اروند برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار از مسیر شهرسازی و معماری
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه ۲۰ راهبرد برای سال جاری (جهش تولید)، تعیین شده است، توضیح داد: تشکیل کارگروه تسهیل تحقق جهش تولید یکی از راهبرد‌ها است که از ابتدای سال نیز مدیرعامل، هیات مدیره، معاونان و مدیریت صنایع سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به جهش تولید به صورت میدانی و همچنین تشکیل کمیته‌های مختلف فرعی کارگروه اصلی، حساسیت خاصی داشتند.

موسوی تسهیل و حذف بروکراسی گمرکی به منظور ورود مواد اولیه، ماشین آلات و قطعات مورد نیاز بخش تولید و صنعت را یکی از اصلی‌ترین اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جهش تولید مقرر شده است همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تا سالروز شکست حصر آبادان هر هفته یک پروژه صنعتی در منطقه آزاد اروند به بهره برداری برسد؛ این برنامه‌ها در قالب «جهش تولید در سرزمین فتح» انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز سه شنبه ۲۰ خردادماه، اولین پروژه که مربوط به شرکت توسعه الکتریک باتیس، تولید کننده لامپ‌های LED است به بهره‌برداری می‌رسد.
 
منبع: بازار
ارسال نظر