تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

وضعیت کرونا در هرمزگان قرمز است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وضعیت استان هرمزگان از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز بوده و نیازمند توجه جدی ستاد مرکزی کرونا به وضعیت استان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم.
اقتصاد۲۴ - احمد مرادی با اشاره به آخرین وضعیت استان هرمزگان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: استان هرمزگان از نظر شیوع ویروس کرونا شرایط خوبی ندارد و اکنون بنا بر اعلام وزارت بهداشت وضعیت در استان قرمز است. نمایندگان استان نامه‌ای را از طرف مجمع نمایندگان به آقای رییس جمهور نوشتند و تقاضای ما توجه بیشتر ستاد مرکزی کرونا به استان است.

وی در ادامه اظهار کرد: استان هرمزگان اکنون وضعیت خوبی نداشته و مردم به شدت نگران هستند. توصیه ما به مردم این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتی‌الامکان در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند و تا جایی که امکان دارد به جز برای انجام کار‌های ضروری از خانه خارج نشوند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هر استان اختیارات لازم را داشته باشد می‌تواند متناسب با وضعیت استان در خصوص رفت و آمد‌ها در بازار‌ها و در سطح شهر تصمیم‌گیری کرده و مدیریت صحیحی اعمال کند. این ویروس نشان داده که نه تابستان می‌شناسد و نه زمستان و اکنون نشانه‌های آن نیز در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: تصمیم‌های هیات دولت برای مقابله با کرونا
مرادی در ادامه تاکید کرد: انتظار ما فراهم کردن تجهیزات لازم برای مقابله با این ویروس در سطح استان است. متاسفانه امکانات درمانی در سطح استان کم بوده و مشکلاتی در تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز داریم این امر باعث نگرانی بیشتر مردم شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر