تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

زمان واریز سهمیه بنزین اعلام شد

ساعت ۲۴ فردا شنبه ۳۱ خردادماه هشتمین مرحله سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو واریز می‌شود.
اقتصاد۲۴ -یارانه معیشتی اصطلاحی است که از ۲۷ آبان ماه سال جاری وارد اقتصاد ایران شد. اصطلاحی که با سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در نخستین دقایق روز ۲۴ آبان ماه سال جاری گره خورده است. بعد از آن که قیمت بنزین سهمیه بندی به ۱۵۰۰ تومان و آزاد به ۳۰۰۰ تومان افزایش یافت، دولت اعلام کرد که از ناحیه افزایش قیمت بنزین درآمدی در حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان نصیبش خواهد شد که این درآمد را بین ۶۰ میلیون نفر از جمعیت ایران توزیع خواهد کرد.
بیشتر بخوانید:ارزان‌ترین و گران‌ترین بنزین به چه کشورهایی تعلق دارد؟
این در حالی است که ساعت ۲۴ فردا شنبه ۳۱ خردادماه هشتمین مرحله سهمیه بنزین خودرو‌های ناوگان عمومی و شخصی به کارت سوخت رانندگان خودرو واریز می‌شود.
منبع: خبر آنلاین
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خدا بر پدر ومادر گران کنندگان بنزین لعنت کند که مملکت را به گرانی وتورم لجام گسیخته سوق دادن وماحصل آن گرانی مسکن وخودرو و....هستش
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بنزین در ایران ۱۰۰ تومان بود بخاطر مدیریت اشتباه رسیده به ۳۰۰۰ تومان . در هیچ کشور ی این تورم که در چند سال ۳۰ برابر بشه نبوده. حالا گوشت و برنج و یخچال و خودرو و موتور و ......... که هیچ
ناشناس
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
خدا ازتون نگذره وانت بار بازم کم کردین ما کار میکنیم تک سوز پراید وانت باید چکار کرد خاک تو سرتون واسه مدیریتتون
ارسال نظر