تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

شهریاری: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس گفت: متأسفانه باور غلطی مبنی براینکه کرونا تمام شده در بین عموم جامعه ایجاد شده است در حالی که در حقیقت اینگونه نیست و مردم باید در رعایت پروتکل‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.
اقتصاد۲۴ - حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان خود در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس حضور یافتند و درباره وضعیت ویروس کرونا در کشور گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: این نخستین جلسه کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم درباره ویروس کرونا بود و قرار شد یک هماهنگی بین نمایندگان و وزارت بهداشت در این خصوص ایجاد شود.
 

بیشتر بخوانید: آخرین آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در کشور


شهریاری درباره تصمیمات در خصوص موج جدید ویروس کرونا در کشور گفت: مسئله دو طرفه است از یک سو با مشکلات اقتصادی مردم و وضعیت معیشتی مواجه ایم و از یکسو سلامتی مردم مطرح است بنابراین مردم باید خودشان پروتکل‌ها را رعایت و همکاری کنند.

وی افزود: متأسفانه باور غلطی مبنی بر اینکه کرونا تمام شده در بین عموم جامعه ایجاد شده است در حالی که در حقیقت اینگونه نیست و مردم باید در رعایت پروتکل‌ها نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس گفت: البته برخی از نمایندگان در جلسه امروز در خصوص عدم رعایت پروتکل‌ها پیشنهاداتی مبنی بر سخت‌گیری‌هایی ارائه کردند و بحث و تبادل و نظر صورت گرفت.
 
ارسال نظر