تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۹
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

بهره برداری از چهارمین واحد صنعتی منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از افتتاح و آغاز بهره برداری از چهارمین پروژه صنعتی در سال جهش تولید با حضور معاون وزیر صمت در اروند خبر داد.
اقتصاد۲۴ - سید علی موسوی در این باره اظهار کرد: در ادامه کار افتتاح و بهره برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سرزمین فتح (منطقه آزاد اروند)، چهارمین پروژه همزمان با سفر مهندس محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور به اروند، فردا پنجشنبه پنجم تیرماه و به مناسبت هفته قوه قضائیه به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پیشتر افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی و تولیدی را تحت عنوان جهش تولید در سرزمین فتح و از سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تا پنجم مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان تعریف کرده ایم، افزود: معاون وزیر صمت ضمن بازدید از شهرک صنعتی آبادان در آئین بهره برداری از شرکت پرنیان طراوت اروند تولید کننده انواع دستمال کاغذی شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: این شرکت با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۵۰ نفر در محل شهرک صنعتی شماره یک آبادان راه اندازی شده است.

وی گفت: این واحد تولیدی با مشارکت و تامین سرمایه در گردش از طریق شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند به مرحله بهره برداری رسیده است.
ارسال نظر