تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

قرارداد ویلموتس خیلی هم خوب بود!

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: مهم‌ترین موضوع در حال حاضر اساسنامه است چون فدراسیون باید غیردولتی و توسط متخصصان این رشته اداره شود.
اقتصاد۲۴ -محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران در ارتباط با کشمکش فدراسیون فوتبال و فیفا بر سر اساسنامه فدراسیون، اظهار داشت: موضوع اساسنامه برای ۱۲ سالی می‌شود که بین فدراسیون فوتبال و فیفا مورد بحث است. فدراسیون باید غیردولتی باشد و توسط متخصصان این رشته اداره شود. واقعیت این است که در حال حاضر ما با فیفا به مشکل خورده‌ایم و نمی‌شود که ۲۰۸ عضو فیفا یک موضوع را بپذیرند و فقط ما بگوییم نمی‌پذیریم.

وی در ادامه در خصوص معضلات پیش‌روی فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: اصلی‌ترین موضوع فدراسیون در حال حاضر اساسنامه است و نباید فعلا به حواشی بپردازیم. اولویت فوتبال ما اساسنامه است و بعد از آن می‌توانیم به معضلات دیگر هم بپردازیم. اگر پذیرفتیم که عضو فیفا باشیم باید قوانین آن را هم بپذیریم.

بیشتر بخوانید: جزییات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در پایان پیرامون پرونده مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: قرارداد ویلموتس به نظرم قرارداد مناسبی است و نباید به فضاسازی‌هایی که ویلموتس یا وکلای او توجه کرد. باید طبق قانون از حق خودمان دفاع کنیم و در این پرونده جلو برویم.
ارسال نظر