تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

بازدید معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی پروژ‌های صنعتی

معاون سرمایه گذاری و اموراقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند صبح امروز از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی پروژ‌های صنعتی بازدید کرد.
اقتصاد۲۴سید علی موسوی با اشاره به تلاش مضاعف در راستای تحقق شعار جهش تولید گفت: امروز به اتفاق همکاران روابط عمومی، مدیریت صنایع و مجموعه‌ی کارشناسانی که در این بخش زحمت می‌کشند با هدف بازدید از آخرین مراحل تکمیل و آماده سازی از پروژه‌های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر حضور پیدا کردیم.
 

وی خاطر نشان کرد: در هفته‌ی گذشته جلسه‌ای را به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس با مشاور محترم رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد به اتفاق مدیر عامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند برگزار کردیم.

این مقام مسئول افزود: ۳۱۰ پروژه در این دبیرخانه در بخش‌های مختلف تعریف شده است که از این تعداد ۷۰ پروژه مربوط به منطقه آزاد اروند است.
 

موسوی ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تعریف شده که از این ۷۰ پروژه، ۴۰ پروژه به معاونت سرمایه گذاری مربوط است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: مجموعه‌ی ما در معاونت سرمایه گذاری براساس زمانبندی اعلام شده و ابلاغ دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تشکیل تیم‌های مختلف این ۴۰ پروژه را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
 

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم از مشکلاتی که در بخش‌های مختلف زیرساختی مانند خدمات، آب، برق، مخابرات، گاز و فاضلاب وجود دارد تا اخذ مجوز‌های تاسیس، محیط زیست و بهداشت را سریع‌تر برای سرمایه گذاران حل کنیم.

سید علی موسوی ادامه داد: براساس تکلیف جناب آقای مرتضی بانک بعضی واحد‌ها در پروژه جهش تولید در سرزمین فتح (گرمیداشت آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان)، برخی در هفته‌ی دولت و ایام الله ۲۲ بهمن ماه امسال و باقی پروژه‌ها را در سوم خردادماه سال ۱۴۰۰ به افتتاح و بهره برداری خواهیم رساند.
 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمامی این پروژه‌ها را که برخی به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است را به سرانجام برسانیم؛ باقی همکاران ما در دیگر معاونت‌ها از جمله معاونت فنی و امور زیربنایی هم در تلاشند پروژه‌های عمرانی را طبق برنامه زمان بندی به پایان برسانند.

سید علی موسوی در پایان ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تمامی تلاشگران این عرصه از زحمات مدیرعامل، هیات مدیره، معاونین و تمامی فعالین مدیریت‌های صنایع، سرمایه گذاری، گمرک و بازرگانی سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر و تشکر کرد.
 
 
 
منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر