تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

استراماچونی: به رابطه‌ام با هواداران استقلال افتخار می‌کنم

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال شب گذشته در مصاحبه‌ای که با شبکه اسکای داشت در مورد شرایط اینروز‌های اینترمیلان و البته حضورش در فوتبال ایران صحبت کرد.
اقتصاد۲۴- ایران برای آندره آ استراماچونی یک خاطره باورنکردنی است؛ رابطه عمیق او با هواداران و عشقی که از روی سکو‌های آبی برایش وجود داشت هنوز در خاطر این مرد ایتالیایی هست. استراماچونی شب گذشته با جانلوکا دی ماتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی و شبکه اسکای ایتالیا مصاحبه‌ای را انجام داد که بخش مهمی از این مصاحبه به شرایط اینترمیلان تیم سابق استراماچونی مربوط بود، اما در بخشی از این گفتگو درباره ایران نیز از او سوال شد که پاسخ‌های جالبی داشت.

او در بخش انتهایی این مصاحبه که خبرنگار از او درباره ایران پرسید گفت:"حضور در ایران تجربه‌ای فراتر از فوتبال برای من است. به رابطه‌ای که با هواداران استقلال داشتم افتخار می‌کنم. رابطه بسیار خوبی با هواداران داشتم و این محرکی برای انجام کار‌های خوب در لیگ قهرمانان آُسیا بود. در ایران دنیایی باورنکردنی را کشف کردم. "
با وجود گذشت هفت ماه از جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال این سرمربی ایتالیایی کماکان حسرت بزرگ هواداران آبی است. استقلال با استراماچونی علاوه بر فوتبال زیبا و نتایج خوبی گرفت و انتظار می‌رفت در صورتی که او در این تیم بماند، استقلال بتواند یک مدعی درجه یک قهرمانی در ایران و آسیا باشد، اما مشکلات مالی در نهایت باعث جدایی این مربی شد.

بیشتر بخوانید: سفر استقلالی‌ها به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی

جالب اینجا است که استراماچونی هنوز به ایران و هواداران استقلال فکر می‌کرد و از آن به عنوان بخشی از بهترین خاطراتش یاد می‌کند.
منبع: ورزش 3
ارسال نظر