تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

گرشاسبی: حضورم در پرسپولیس شایعه است

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد که بحث حضور دوباره اش در پرسپولیس شایعه است.
 
اقتصاد۲۴- حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بازی این هفته پیکان مقابل سایپا گفت: این بازی برای ما حساسیت خاصی ندارد، فقط انتظار داریم بازیکنان‌مان مثل دیدار‌های قبلی با تمام وجود در زمین حاضر شوند و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می‌تواند از قعر جدول و سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کند، گفت: من عملا در سه بازی مدیرعامل پیکان بودم، اما در همین مدت به بچه‌ها گفتم که بحث ما این نیست که تیم بماند، بلکه این است که با شرافت و تمام وجود بازی کنند. می‌خواهیم در همه بازی‌ها با تمام وجود و جوانمردانه بازی کنیم و این از همه چیز مهمتر است. شما وقتی با تمام وجود بازی کنید نتیجه هم می‌گیرید.

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد: تمام هدف ما این است که در لیگ بمانیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم، بقیه ماجرا دیگر دست خداست.

گرشاسبی افزود: واقعیت این است که شأن پیکان این جایگاه نیست. ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پیکان را در لیگ برتر نگه داریم.
بیشتر بخوانید: مهاجم آفریقایی پرسپولیس در راه ایران؟ +عکس

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود ممکن است دوباره به عنوان مدیرعامل به باشگاه پرسپولیس برگردد گفت: قبلا سیاست این بود که من در پرسپولیس نباشم و الان هم نیستم. واقعا تمام فکرو ذکرم روی پیکان است و به این چیز‌ها فکر نمی‌کنم. قرار بود که با رفتن من از پرسپولیس کار‌ها بهتر شود ظاهرا شده! من هم از این تصمیم تمکین کردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس همچنین می‌گوید: اگر من را می‌خواستند همان زمان در پرسپولیس می‌ماندم. الان هم تمام این حرف‌ها شایعه است. من فعلا در خدمت پیکان هستم و می‌خواهم به این باشگاه کمک کنم تا به جایگاه بالاتری برسد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظر