تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۹

اعتراض پارس جنوبی به زمان بازی با استقلال

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در خصوص برگزاری بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم را شبهه برانگیز خواند.

اقتصاد۲۴- سازمان لیگ فوتبال ایران امروز زمان برگزاری دو بازی معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر را اعلام کرد که این موضوع مورد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفت.

طبق برنامه تعیین شده دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ روز ششم مرداد، در ورزشگاه تختی جم آغاز می‌شود، اما مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم این اقدام سازمان لیگ را شبهه برانگیز می‌داند.
بیشتر بخوانید:اعلام اسامی محرومان لیگ برتر
بهرام رضائیان در مورد تاریخ اعلام شده توسط سازمان لیگ برای برگزای بازی معوقه پارس‌جنوبی مقابل استقلال به خبرنگار ورزشی فارس گفت: ما به این برنامه سازمان لیگ اعتراض داریم. چرا بدون رای کمیته استیناف زمان برگزاری بازی را اعلام کرده‌اند؟ این کارشان شک و شبهه دارد و شاید واقعا از چیزی مطلع هستند.

رضائیان در ادامه گفت: من با سهیل مهدی صحبت کردم و او اعلام کرد بازی در صورتی برگزار می‌شود که رای کمیته استیناف به نفع استقلال و فولاد صادر شود. دو روز دیگر به زمان برگزاری جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده این دو بازی (پارس جنوبی-استقلال و نساجی-فولاد) باقی مانده، اما نمی‌دانم چرا پیش‌دستی کرده‌اند و زمان برگزاری بازی اعلام شده است.
ارسال نظر