تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

کشف کارگاه غیر مجاز تولید ماسک‌های غیر بهداشتی در پیشوا

فرمانده انتظامی استان گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به روش غیر مجاز اقدام به تولید ماسک‌های غیر بهداشتی و بسته بندی آن‌ها با برند‌های خارجی می‌کرد، کشف شد.
 
اقتصاد۲۴- سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ماموران انتظامی شهرستان "پیشوا" در یک اقدام اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی یک کارگاه زیرزمینی تولید ماسک‌های بهداشتی به روش غیر مجاز در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ طاق سپهر این شهرستان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی همراه با کارشناسان شبکه بهداشت از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در این کارگاه به روش غیر مجاز ماسک‌های غیر بهداشتی تولید و سپس در بسته‌هایی با برند‌های خارجی بسته بندی شده و به قیمت بالا در بازار فروخته می‌شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات ۱۸ هزار و ۹۰۵ عدد ماسک تولید شده به همراه تعداد زیادی کارتن بسته بندی با برند‌های خارجی کشف شد.

سردار عزیزی گفت: تمامی اقلام کشف شده در این عملیات تحویل شبکه بهداشت شهرستان پیشوا شد و با حکم مقام قضائی محل نیز پلمب و ۲ نفر از عوامل مرتبط با این کارگاه دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
بیشتر بخوانید: چگونه ماسک اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای سود جو با سؤاستفاده از شرایط شیوع بیماری کرونا به جای همدردی با مردم، در جهت مطامع دنیوی خود ماسک و تجهیزات مورد نیاز مردم را از راه‌های غیر مجاز تهیه و در بازار به نرخ‌های غیر واقعی به فروش می‌رسانند که در این راستا از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر