تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

طارمی و آزمون در کنار رونالدو و لیونل مسی +عکس

مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم ایرانی حاضر در لیگ‌های اروپایی، در این فصل در رقابت‌های باشگاهی عنوان آقای گلی را به دست آوردند و حالا نامشان در میان مهاجمان برجسته فوتبال اروپا به چشم می‌خورد.
اقتصاد۲۴ - آقای گل شدن مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره ایرانی در رقابت‌های امسال باعث شده تا نامشان به لیست بهترین گلزنان فصل فوتبال اروپا و جایی که نام‌های مطرحی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی و دیگر اسامی بزرگ در آن حضور دارند.

در آخرین رده بندی بهترین گلزنان فوتبال اروپا چیرو ایموبیه مهاجم خط حمله یوونتوس با ۳ گلی که در بازی برابر هلاس ورونا به ثمر رساند تعدادگلهایش را به ۳۲ رساند و در کنار رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ قرار گرفت هرچند مهاجم بایرن مونیخ به واسطه تناسب دقایق بازی و گل هایش کماکان در صدر جدول بهترین گلزنان فوتبال اروپا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: قیچی برگردان جهانبخهش، بهترین گل لیگ انگلیس +عکس

نکته قابل ذکر اینجا است در انتخاب بهترین گلزنان حضور در لیگ‌های معتبر ضریب بالاتری دارد به طوری که ۵ لیگ معتبر اروپا مثل آلمان، انگلستان، اسپانیا، فرانسه و ایتالیا ضریب گلزنی در آن‌ها عدد ۲ است، اما لیگ‌های درجه دوم ضریب ۱.۵ دارند. موضوعی که روی رتبه بندی و جایگاه مهدی طارمی و سردار آزمون در این رتبه بندی تاثیر مستقیم داشته هرچند این دو ستاره ایرانی اکنون نامشان در لیست بهترین گلزنان اروپا دیده می‌شود.
منبع: ورزش 3
ارسال نظر