تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

داماد روحانی: باید شرمنده و پاسخگوی مردم باشیم

کامبیز مهدی‌زاده؛ داماد روحانی در یادداشتی در روزنامه آرمان ملی نوشت: چشم‌های خود را بشوییم و جور د یگری نگاه کنیم به‌راستی آیا توانسته‌ایم قد رد ان زحمات مرد م بزرگ ایران باشیم؟ باید همه شرمند ه باشیم سر خود را پایین بگیریم و پاسخگوی این مرد م باشیم، اما باید بد انیم تا ابد وقت ند اریم زیرساخت‌های کشور نیاز به یک برنامه‌ریزی اساسی و علمی د ارد جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی همانند کشتی به گل نشسته و د ر حال فرسود ن است، باید این بد نه را از نو ساخت و به اصطلاح اورهال کرد.
اقتصاد۲۴ - کامبیز مهدی‌زاده؛ داماد روحانی و مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در یادداشتی در روزنامه آرمان ملی نوشت: باید یک تجد ید حیات د ر جریان‌های سیاسی د ر کشور به وجود آید و آن جریان اعتلاطلبی است.

 اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، د سته‌بند ی‌های سیاسی نام آشنایی است که نزد یک ماه‌های انتخابات بیشتر به گوش می‌رسد، باید با نگاهی عمیق به این د و جریان سیاسی کشور نگاه کنیم، به‌راستی راهبرد این د و جریان سیاسی چیست؟ این د و جریان تا به امروز کد ام برنامه مد ون و عملیاتی را ارائه کرد ه‌اند؟ چه د ستاورد‌هایی د اشته‌اند؟ با اینکه رهبری عزیز بار‌ها اعلام کرد ه‌اند که د عوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را قبول ند ارم گویا این جنگ زرگری پایانی ند ارد.

د و جریان مثل بال‌های یک هواپیما نتوانسته‌اند به‌صورت یکپارچه عمل کنند یکی به راست بال زد ه و یکی به چپ! د رحالی‌که ما همه سوار یک هواپیما هستیم و هد ف، رسید ن به نقطه اوج و اعتلا است. با تخریب‌ها و تهمت‌ها نمی‌توان برای یک جریان و یا یک شخص آبرو خرید! ما باید روش‌ها را اصلاح کنیم، به مرحله‌ای رسید یم که د یگر روش‌های قد یمی جواب نمی‌د هد، باید مرحله د یگری شروع کنیم با این شیوه نمی‌توان به اوج رسید.

چقد ر چهره‌های تکراری از د و جریان ببینیم، باید مید ان را باز کنیم تا کسانی که قانون اساسی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول د ارند وارد عرصه مد یریتی شوند. چقد ر مرد م باید تاوان این تقسیم‌بند ی‌ها را بد هند؟ با حرف نمی‌توان پیشرفت کرد. چشم‌های خود را بشوییم و جور د یگری نگاه کنیم به‌راستی آیا توانسته‌ایم قد رد ان زحمات مرد م بزرگ ایران باشیم؟ باید همه شرمند ه باشیم سر خود را پایین بگیریم و پاسخگوی این مرد م باشیم، اما باید بد انیم تا ابد وقت ند اریم زیرساخت‌های کشور نیاز به یک برنامه‌ریزی اساسی و علمی د ارد جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی همانند کشتی به گل نشسته و د ر حال فرسود ن است، باید این بد نه را از نو ساخت و به اصطلاح اورهال کرد. اعتلای‌سیاسی کشور د ر گرو توسعه سازند گی است و باید زیرساخت‌های قوی د ر کشور ایجاد کنیم که این باعث استحکام سیاسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: داماد روحانی ردصلاحیت شد

باید از خام‌فروشی د ر حوزه معد ن و نفت فاصله بگیریم و به سمت صد ور فناوری و تکنولوژی پیش برویم. د ر یک برهه تاریخی وجود کارخانه‌های ذوب‌آهن، سیلو‌ها و تعد اد د ود کش‌ها نشانگر توسعه و پیشرفتگی کشور‌ها بود، اما امروزه تکنولوژی گویای اعتلای اقتصاد‌ی کشور‌ها است. این همان نکته‌ای است که همیشه رهبری عزیز بر آن تکیه می‌کنند.

چرا باید د ر هر زمینه‌ای از رهبری عزیز هزینه کنیم، باید جایگاه ایشان همچون پد ری د لسوز حفظ شود و تمامی آحاد سیاسی به جای هزینه کرد ن از ایشان با حفظ روحیه و وحد ت‌گرایی و اعتلاطلبی به سمت تقویت و حفظ منافع ملی کشور عزیز حرکت کند. د ر حال حاضر با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا د ر عرصه جهانی و اعمال تحریم‌های ظالمانه و تروریسم اقتصاد‌ی علیه کشور عزیزمان، باید زمان تفریق اند یشه و عمل میان د و جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب به پایان رسید ه باشد ...
 
منبع: برترین ها
ارسال نظر