تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

ترامپ: پیروز انتخابات شوم، به سرعت با ایران توافق می‌کنم

رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود گفت، چنانچه پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود، به سرعت توافق‌هایی با کره‌شمالی و ایران در خصوص برنامه‌های هسته‌ای آنها حاصل می‌کند.
اقتصاد۲۴ - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه به خبرنگاران گفت: اگر ما پیروز انتخابات شویم، به سرعت با ایران توافق خواهیم کرد و همچنین خیلی زود توافق‌هایی با کره‌شمالی خواهیم داشت.
بیشتر بخوانید:۵ گمانه درباره گشایش‌های اقتصادی روز دوشنبه
رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگر صحبت‌هایش به انفجار مهیب بیروت اشاره کرده و گفت، مقام‌های آمریکایی در حال حاضر به لبنان رفته‌اند تا تقاضا برای کمک‌های انسان‌دوستانه بیشتر را مورد بررسی و شناسایی قرار دهند.

ترامپ جمعه گفت: ایالات متحده اکنون در کنار مقام‌های میدانی در لبنان است تا نیازهای بهداشتی و بشردوستانه بیشتر را شناسایی کند و ما کمک بیشتر را تامین خواهیم کرد.  

ترامپ همچنین گفت، او بیروت را از حرکت سه هواپیمای آمریکایی با محموله تجهیزات پزشکی و کادر درمانی مطلع کرده است. رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت، روز یکشنبه با امانول ماکرون رئیس جمهوری فرانسه، رهبران لبنان و دیگر کشورها درباره تامین کمک بیشتر تماس خواهد داشت.

دونالد ترامپ همچنین در پیامی توییتری گفت که به طور جداگانه با میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و ماکرون تلفنی صحبت کرده و به کنفرانس کمک بین‌المللی به لبنان ملحق می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
روزی ملانصرالدین چندقرص نان برداشت وکناربرکه ای رفت تامرغابی شکاروباگوشت مرغابی غذای لذیذی درست کنداماموفق به شکارنشد.ازروی ناچاری نان خودرادرآب می زدومی گفت:"اگربه گوشتت نرسیدم به آبگوشتت که رسیدم."چه شده که ترامپ حال رارهاکرده وبه آینده حواله میدهد؟مگرچه چیزی قراراست تغییرکند؟اومی تواندچشمش راببنددوبه پنبه دانه فکرکند.خیالبافی نه جرم است ونه خرج دارد.
محمود
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اصلا برای ایران فرقی نمیکنه کی رئیس جمهور آمریکا باشه ترامپ برای فضا سازی و چاپلوسی حزب جمهوریخواه حرفی میزنه اونا خوششون بیاد وگرنه گرگ همان گرگ و دروغگو همان دروغگو به مردم خودش دروغ میگه از یه دروغگو بی سواد چه انتظار داریم
ارسال نظر