تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
منصور آرامی، نماینده بندرعباس:

مدرس‌خیابانی هم و غم خود را برای تحقق شعار سال بگذارد

آقای مدرس‌خیابانی باید همه هم و غم خود را بگذارد تا به‌وسیله ابزارهایی که در دست دارد شعار سال را در مجموعه‌شان محقق کند.

اقتصاد۲۴- منصور آرامی، نماینده بندرعباس در خصوص عملکرد سه ماهه سرپرست وزارت صمت گفت: آقای مدرس‌خیابانی آشنا به حوزه صنعت هستند و مدت‌ها در قسمت‌های مختلف آن کار کردند. در این سه ماهی که ایشان سرپرست وزارت صمت بودند، تاثیرگذاری بیشتری در حوزه صنعت داشتند.

وی افزود: کمتر از یک‌سال تا پایان عمر دولت دوازدهم باقیست و باید قبول کنیم این زمان برای تاثیرگذاربودن بسیار کم است و از این‌رو دیگر نباید فرصت‌ها را از دست داد. دیگر همکاران من هم این وضعیت را درک می‌کنند و به‌واسطه همین موضوع، فضا برای رای‌آوری وزیر پیشنهادی صمت خوب است.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: امروز بخش‌های صنعت و معدن تاثیر بالایی در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، دارند. آقای مدرس‌خیابانی باید همه هم و غم خود را بگذارد تا به‌وسیله ابزارهایی که در دست دارد شعار سال را در مجموعه‌شان محقق کند. کشوری که تولید دارد و از خام‌فروشی دوری می‌کند آینده روشنی دارد و اگر می‌خواهیم در برابر تحریم‌های سخت و ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش مقابله کنیم حتماً باید به این مولفه‌ها توجه داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: نباید شعارهایی که در ابتدای سال از سوی رهبر انقلاب تعیین می‌شود در حد حرف بماند و به باور من، بخش عمده‌ای از انتظارات برای تحقق شعار سال، متوجه وزارت صمت است.

ارسال نظر