تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

فتاح عذرخواهی کرد

رئیس بنیاد مستضعفان درمورد واکنش‌ها به اظهارات اخیر خود گفت: بنده گزارش سالانه بنیاد را میدادم. چون من یک ساله یک ماهه بود به بنیاد آمده بودم و به مردم قول داده بودم گزارش بدهم. وی گفت: واقعاً هدف من این بود که بگویم در زمینه پیگیری املاک جدی هستیم. هدف هم همین بود این افراد و سازمان‌هایی که من و اشخاص در آنجا اسم بردیم نفع شخصی نداشتم این خطای بنده بود که آنجا خیلی کوتاه و تیتروار گفتم وفرصت باز کردن مسئله نبود

اقتصاد۲۴ - فتاح در توضیح اظهاراتی که در شبکه یک به زبان آورده بود، گفت: بنده گزارش سالانه بنیاد را میدادم. چون من یک ساله یک ماهه بود به بنیاد آمده بودم و به مردم قول داده بودم گزارش بدهم.

وی افزود: گزارش کاملی هم بود. وقتی به بخش املاک رسیدیم سوال این بود که شما قول دادید برای پیگیری املاک من مجبور به وارد شدن به این بحث‌ها شدم.
بیشتر بخوانید:پرویز فتاح طرد می‌شود؟
فتاح تاکید کرد: واقعاً هدف من این بود که بگویم در زمینه پیگیری املاک جدی هستیم. هدف هم همین بود این افراد و سازمان‌هایی که من و اشخاص در آنجا اسم بردیم نفع شخصی نداشتم این خطای بنده بود که آنجا خیلی کوتاه و تیتروار گفتم وفرصت باز کردن مسئله نبود

او خاطرنشان کرد: من اینجا با ضرس قاطع عرض میکنم هیچکدام از این سازمان‌ها و اشخاص انصافا بین و بین الله استفاده شخصی از این اموال نداشته اند. آن‌ها هم همکاری لازم را با ما کرده اند منتها به نتیجه نهایی نرسیده بود و بدین وسیله می‌خواهم از همه آن عزیزان از جمله آقای حدادعادل و خانم ابتکار و مولاوردی که واقعا در حقشان اجحاف شد در محضر خداوند متعال و مردم عزیز عذرخواهی کرده و طلب حلالیت بکنم. جواب‌هایی که آن سازمان‌ها و اشخاص دادند متین بوده باوقار بود بنده به دیده منت واقعا از همه آن‌ها می‌پذیرم.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
خاک
رضا
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
مجبور به عذر خواهی شدی و گرنه ..همه حرفات واقعیت بود..
ارسال نظر