تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
همزمان با هفته دولت؛

۱۱۷ میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد چابهار افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵ پروژه با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار در سطح این منطقه افتتاح و زمینه اشتغال ۳۷۱ نفر فراهم شد.
اقتصاد۲۴ - عبدالرحیم کردی اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های یاد شده که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند بیش از ۲۰ پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، برق، گردشگری، بهداشتی، ورزشی و اشتغالزایی با اعتباری حدود ۹۷۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

کردی بیان کرد: زیرساخت‌های منطقه آزاد چابهار در سال‌های اخیر با به سرانجام رسیدن پروژه‌های مختلف و تعریف پروژه‌های جدید در حال اجرا است.

بیشتربخوانید: برای «نبض آینده تجارت ایران» چه کرده‌ایم؟
وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین المللی چابهار ، ورزشگاه کریکت، ساخت ۱۳ مدرسه و انجام طرح‌های بزرگ و کوچک نشان از توجه دولت به این منطقه آزاد است و بزودی شاهد تحول و توسعه این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: طرح‌های بزرگ پتروشیمی و فولاد در حال فعالیت هستند و تکمیل این پروژه‌ها به اشتغال و توسعه چابهار کمک می‌کند و علاوه بر این صادرات محصولات تولیدی این دو بخش را شاهد خواهیم بود.

کردی از حضور استاندار سیستان و بلوچستان در منطقه آزاد و همراهی و همگامی مردم و مسوولان در توسعه منطقه قدردانی کرد و افزود: پس از افزایش محدوده منطقه آزادچابهار از ۱۴ هزار هکتار به ۸۲ هزار هکتار و الحاق بنادر شهیدبهشتی وکلانتری و مرز ریمدان توسعه و شتاب آبادانی این منطقه سرعت خواهد بخشید.
منبع: ایرنا
ارسال نظر