تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

ساعات برگزاری کلاس‌های درس در شاد مشخص شد

مسئول پروژه شبکه شاد به تشریح زمان‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری کلاس‌ها و توزیع ترافیکی برنامه آموزشی مدارس پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برگزاری کلاس‌ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.

اقتصاد۲۴ - مسئول پروژه شبکه شاد درباره ساعات برگزاری کلاس‌های درس در این شبکه توضیح داد.

حسن الحسینی مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی زمان ‌بندی برای برگزاری کلاس های درس در این شبکه با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در ساعاتی از روز و احتمال قطع شدن اینترنت در حین آموزش اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی برای اجرای برنامه ها در شبکه شاد و آموزش های مجازی موضوع زیرساخت های مربوطه به آن است.

او ادامه داد: در موضوع زیرساخت‌ها با ۲مساله مشکل دسترسی به اینترنت و دیگری بار ترافیکی آن مواجه هستیم؛ بر همین اساس کلاس های درس در شبکه شاد طبق زمان بندی در نظر گرفته شده برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کنکور در چه شرایطی حذف می‌شود؟


مسئول پروژه شبکه شاد به تشریح زمان های در نظر گرفته شده برای برگزاری کلاس ها و توزیع ترافیکی برنامه آموزشی مدارس پرداخت و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده برگزاری کلاس ها در ساعات ۸:۳۰ تا ۱۰:۱۵، ۱۰:۳۰-۱۲:۴۵، ۱۳:۰۰-۱۵:۱۵ و ۱۵:۳۰۱۷:۴۵ در نظر گرفته شده اند.

الحسینی تصریح کرد: با این زمان بندی سعی کردیم کمترین مشکل را در دانلود و فعالیت شبکه شاد داشته باشیم همچنین بار ترافیکی این شبکه را کنترل کنیم.

او با اشاره به اینکه استفاده از بازه‌های زمانی در نظر گرفته شده در اختیار استان ها و مدارس است، اظهار کرد: به این ترتیب هر مقطع و پایه تحصیلی یکی از این بازه‌های زمانی را برای تشکیل کلاس ها در نظر می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این برنامه ریزی برای تمام مدارس دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام فعالیت های تعلیم و تربیتی کشور در شبکه شاد خواهد بود بنابراین تمام مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ موظف به استفاده از این شبکه و برنامه ریزی های مربوط به آن هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر