تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

چپ پرسپولیس و تغییراتی که فکرش را هم نمی‌کنید!

تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا در روز‌های اخیر تغییرات مهمی را تجربه خواهد کرد.

اقتصاد۲۴ - در فاصله ۱۰ روز مانده تا اعزام پرسپولیس به دوحه برای انجام ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی به دنبال تقویت تیم خود است و در این راستا با توجه به مصدومیت دو بازیکن این تیم، خروج از آن‌ها از لیست پرسپولیس برای این بازی‌ها در مرحله اول اقدام سرخ‌ها قرار دارد.

محسن ربیع خواه که از چندی قبل به دلیل ترک استخوان پا مورد عمل جراحی قرار گرفته و دور از تمرینات است، در این رقابت‌ها پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد. از سوی دیگر محمد انصاری نیز که دومین بار از ناحیه رباط صلیبی مورد عمل جراحی قرار گرفته، دیگر بازیکنی است که از لیست پرسپولیسی‌ها برای این مرحله از رقابت‌ها کنار گذاشته خواهد شد و همین غیبت باعث می‌شود تا گل‌محمدی پروژه خرید مدافع چپ را به عنوان یک اولویت دنبال کند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از اولین خرید گل‌محمدی


مهمترین تصمیم از سوی یحیی گل محمدی نیز مربوط به همین قسمت یعنی سمت چپ دفاعی این تیم است. جایی که در طول نیم فصل دوم دستخوش تغییرات زیادی شد و بار‌ها از سوی سرمربی سرخ‌‎ها مورد آزمون و خطا قرار گرفته است. محمد انصاری، محسن ربیع خواه شجاع خلیل زاده، وحید امیری و محمد نادری بازیکنانی بودند که در طول رقابت‌های نیم فصل دوم برای این تیم در این پست به میدان رفتند و حالا شاید چند تصمیم اساسی، ثبات را به این منطقه از زمین برگرداند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظر