تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

راز ازدواج موفق قدیمی‌ترین زوج جهان فاش شد

خولیو سزار مورا تابیا (۱۱۰ساله) و همسرش وادارمینا کاکلوویا کوینترس (۱۰۴ساله) که نام‌شان به عنوان مسن‌ترین زوج‌های زنده جهان وارد کتاب رکورد‌های گینس شده است راز حفظ زندگی مشترک خود را برای بیش از ۷۹ سال اعلام کردند.
 
اقتصاد۲۴ - مسن‌ترین زوج جهان که مجموع سن‌شان ۲۱۴ سال می‌شود راز موفقیت ۷۹ساله زندگی مشترک خود را در اختیار مردم گذاشتند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «میرور» خبر داد، خولیو سزار مورا تابیا (۱۱۰ساله) و همسرش وادارمینا کاکلوویا کوینترس (۱۰۴ساله) که نام‌شان به عنوان مسن‌ترین زوج‌های زنده جهان وارد کتاب رکورد‌های گینس شده است راز حفظ زندگی مشترک خود را برای بیش از ۷۹ سال اعلام کردند.
بیشتر بخوانید: ویدئو/ مرگ کهنسال‌ترین مرد جهان در ۱۱۲ سالگی در ژاپن

در بیانیه این زوج، حفظ کیان خانواده در چارچوب محبت و احترام متقابل، فعالیت صادقانه و دریافت آموزش‌های سالم در رابطه با ارزش‌های خانواده به عنوان کلید‌های اصلی همزیستی سالم بیان شده است.

به گفته این زوج، پختگی‌ای که از اول ازدواج داشتند به آن‌ها اجازه داد نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کنند و روابط عاطفی خود را به مرور زمان رشد دهند.

این زوج که روز ۷ فوریه ۱۹۴۱ با یکدیگر ازدواج کردند، پنج فرزند (که یکی از آن‌ها فوت کرده است)، ۱۱ نوه، ۲۱ نبیره و ۹ ندیده دارند.
منبع: اعتمادآنلاین
ارسال نظر