تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

قاتل محیط بان بندرلنگه خودکشی کرد

شکارچی غیرمجاز که روز گذشته با شلیک گلوله یکی از محیط بانان بندرلنگه از توابع هرمزگان را به شهادت رسانده بود، خودکشی کرد.

اقتصاد۲۴ - فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه در این باره گفت: پس از اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش معاونت اجتماعی پلیس استان، سردار غلامرضا جعفری افزود:با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل از نزدیکان(خواهرزاده) محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مجروح کرده است.

رییس پلیس استان اضافه کرد:مأموران موفق شدند برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

سردار جعفری با اشاره به کشف۲قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر