تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/ گریه فرهاد مجیدی در رختکن

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی، فرهاد مجیدی به داخل رختکن رفت و آنطور که از مشهد خبر آمده است برای دقایقی گریه کرده است! بهزاد غلامپور و دو تن از کادر فنی استقلال با دیدن این صحنه، مجیدی را دلداری داده اند.

اقتصاد۲۴ -  فرهاد مجیدی که هفته گذشته اعلام کرده بود از سمت خود کنار می‌رود و با وساطت بازیکنان و کادر فنی استقلال روی نیمکت این تیم در بازی با تراکتور نشست بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد.

سرمربی تیم استقلال که در جریان بازی لباس سفید رنگ به تن داشت لباس کادر فنی تیم استقلال را پوشید و با بازیکنانش صحبت کرد؛ در شرایطی که سرمربی استقلال در حال صحبت بازیکنانش بود خطاب به آن‌ها گفت: هر اتفاقی که رخ داده مسئولیتش با من است. وی بعد از گفتگو با بازیکنان با تک تک آن‌ها دست داد و از رختکن تیمش خارج شد.

در عین حال باشگاه استقلال نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: «از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود. امیدواریم در فصل آتی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.»

تصاویر حاشیه ای این بازی را در ادامه می بینید:

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی ویک
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
خاک تو مربی گریت و تاکتیک چیدن و تعویضهات
ناشناس
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
جام حلبی که گریه نداره منیریه براش بخرید همانطور که پرسپولیس خرید
احمد
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
مجیدی تو لیاقت استقلال رو نداشتی هر زمان استقلال می تونست نتیجه بگیره حاشیه درست کردی چه زمانی که بازیکن بودی و چه حالا پس برو دیگه پشت سرت هم نگاه نکن
ارسال نظر