تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹

دستگیری عاملان سرقت کابل‌های برق در بازار

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ عامل تخریب و سرقت سیم‌های کابل برق منطقه بازار، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

اقتصاد۲۴ - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ عامل تخریب و سرقت سیم‌های کابل برق منطقه بازار، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " در توضیح این خبر، بیان داشت: با وقوع چند فقره تخریب و سرقت کابل‌های برق در منطقه بازار و شکایت نماینده حقوقی اداره برق شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تخریب کابل‌های برق و سرقت آنان در دستور کار تیم‌های مختلف کلانتری ۱۱۳ بازار قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: دستگیری مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالی ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی
این مقام انتظامی با اشاره به این که تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی‌های اعلامی اعزام شدند، افزود: تحقیقات پلیس حکایت از این داشت که کابل‌های برق به وسیله ابزار آلات صنعتی از قبیل انبر و ... توسط دو فرد تخریب و سپس به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی تصویر واضحی از متهم هنگام تخریب کابل‌های برق به دست آمد و تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگری شد.

جلیلیان بیان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که این افراد بدون سابقه بوده و پیش‌تر با عناوین محرمانه دستگیر نشده اند.

سرکلانتر هفتم تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهمان در حوالی خیابان ۱۵ خرداد شناسایی شد، اضافه کرد: روز گذشته تیم عملیات کلانتری بازار برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند قبل از اینکه متهمان اقدام به فرار کند، آنان را دستگیر و هر دو متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

جلیلیان اضافه کرد: در بررسی‌های بیشتر، از مخفیگاه متهمان ۳۰۰ متر کابل‌های برق سرقتی کشف و هر دو متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافتند.

این مقام پلیسی گفت: متهمان ۲۲ و ۲۶ ساله در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
ارسال نظر