تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
استاندار البرز اظهار کرد:

منطقه ویژه اقتصادی پیام، موتور محرکه توسعه البرز

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه می تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد.
اقتصاد۲۴ - عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از یک واحد تولید کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه این منطقه می‌تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان البرز باشد، افزود: بر این اساس می‌تواند در راستای کمک به شکوفایی اقتصاد کشور و ایفای نقش بر روند فعالیت‌های اقتصادی پایتخت موثر باشد.
 
شهبازی با اشاره به راه اندازی واحد تولید کننده لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در شرایط تحریمی که دشمنان تنگنا‌های زیادی برای ما ایجاد کردند، چنین واحد‌هایی می‌توانند راهگشا و نیاز کشور را در کالا‌هایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.
بیشتربخوانید: سرعت بخشی به روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام با راه اندازی پنجره واحد
وی افزود: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری‌های روز دنیا فعالیت می‌کند.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می‌کند و در فاز‌های بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.

شهبازی گفت: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: مقرر شده که روز پنجشنبه، بیستم شهریور این واحد به عنوان هدیه‌ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رییس جمهوری افتتاح شود.
ارسال نظر