تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
توسط رئیس جمهور صورت خواهد گرفت؛

دو روز تا افتتاح هتل بزرگ پانوراما در منطقه آزاد کیش

هتل پانوراما با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر و با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع، پنجشنبه بیستم شهریور همراه با ۱۰ طرح دیگر در جزیره کیش، از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
اقتصاد۲۴ - هتل پانوراما هتلی با معماری نزدیک به روش روز هتل سازی جهان در یکی از بهترین موقعیت‌های جزیره، دارای ۲۶۴ اتاق دو تخته و سوئیت، دو رستوران با گنجایش ۱۲۰ نفر و ۲۲۰ نفر، سالن آمفی تئاتر ۷۰۰ نفره، استخر، سونا، کانتر گردشگری، تاکسی سرویس، عکاسی، کافی شاپ و اینترنت رایگان است که توسط بخش خصوصی علاقمند به فعالیت در حوزه گردشگری ساخته شده است.
بیشتربخوانید: افتتاح طرح‌های ملی مناطق آزاد قشم و کیش با حضور مجازی رئیس جمهور
از دیگر ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره می‌توان به ورودی مرتفع، اتاق‌های استاندارد، نزدیکی به دریا و مراکز اصلی خرید و نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده، اشاره کرد.

طرح توسعه این مجموعه اقامتی بزرگ در مجاورت هتل با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. بر این اساس، هتل تماشا پس از بازسازی به این هتل الحاق می‌شود.

در حال حاضر تعداد ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند که با اجرای طرح توسعه این مجموعه ۱۰۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می‌شود.
ارسال نظر