تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

تمجید AFC از قائدی و رسن

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ۲ ستاره تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس می توانند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از نقاط برتری تیم خود به شمار آیند.
 
اقتصاد۲۴ - در گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از هفت بازیکن به عنوان ستارگان تاثیر گذار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یاد شده است می‌توانند نتیجه را برای تیم‌های خود شکل بدهند. در بین این ستارگان نام مهدی قائدی و بشار رسن دیده می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از کاربران خود خواسته است تا از میان رسن، قائدی، سالم الدوساری (الهلال عربستان)، سانتی کاسورلا (السد قطر)، عبدالرزاق حمدالله (النصر عربستان)، ایگور کورونادو (الشارجه امارات) و دراگان سران (پاختاکور ازبکستان)، بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتیجه را تغییر خواهد داد، انتخاب کنند.
بیشتر بخوانید: لیست ۳۱ نفره استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا

در این گزارش AFC درباره عملکرد رسن نوشته است این بازیکن که از نیرو هوایی عراق به پرسپولیس پیوسته، قرارداد خود را یکسال دیگر با این تیم تمدید کرده است او سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان به همراه پرسپولیس را دارد. در ادامه گزارش آمده است این هافبک در فصل ۲۰-۲۰۱۹، ۲۵ بار به میدان رفت و تیمش به قهرمانی بدون دردسر دست یافت.

یکی دیگر از ستاره‌هایی که AFC از او به عنوان تاثیر گذار یاد کرده است مهدی قایدی جوان اول این روز‌های فوتبال ایرا
منبع: ایرنا
ارسال نظر