تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹

هادی حجازی‌فر از خاطراتش می‌گوید

 برنامه «نقد سینما» همزمان با روز ملی سینما و ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، روز جمعه (۲۱ شهریورماه) ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این برنامه هادی حجازی‌فر بخشی از خاطرات سینمایی خود را روایت می‌کند.
اقتصاد۲۴ -   برنامه «نقد سینما« ضمن بررسی یک پرونده سینمایی ویژه، موضوع  سینمای آرمانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. بر این اساس در بخش نخست برنامه با میزبانی امیررضا مافی و به بهانه ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، موضوع سینمای آرمانی با حضور آرش خوشخو، منتقد سینما واکاوی می‌شود.

همچنین در بخش گفت‌وگوی ویژه، هادی حجازی‌فر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر مهمان برنامه «نقد سینما» می‌شود. این بازیگر در گفت‌وگو با امیر رضا مافی بخشی از خاطرات سینمایی خود را همزمان با روز ملی سینما بازگو می‌کند.
بیشتر بخوانید:تازه‌ترین تصاویر از سریال جدید جواد رضویان و سیامک انصاری
بهروز افخمی نیز در ادامه سلسله مباحث تولید فیلم سینمایی، از فیلم‌سازی نوین در سینما می‌گوید و موضوع فیلم‌سازی با گروه کوچک و امکانات نوین را مورد بررسی قرار می‌دهد.
موقعیت بین‌المللی سینمای ایران و حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های جهانی، عنوان پرونده موضوعی این هفته «نقد سینما» است.

این بخش از برنامه به حضور نمایندگان سینمای ایران در جشنواره فیلم «ونیز» و استقبال منتقدان جهانی از فیلم «خورشید» مجید مجیدی نیز می‌پردازد.
برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی‌ آنتن می‌رود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر