تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

گم شدن ماجرای ویلموتس زیر سایه قرارداد‌های میلیاردی لیگ برتر

از روزی که موضوع قرارداد‌های میلیاردی در لیگ برتر مطرح شده، همه حواس‌ها از ماجرای قرارداد میلیاردی ویلموتس پرت شده است.

اقتصاد۲۴ - در روز‌هایی که لیگ برتر، دستمزد‌های میلیاردی و رقم‌های عجیب وغریب همه حواس‌ها را مشغول خودش کرده است باید یک سوال مهم را از مسئولان فدراسیون پرسید؛ اینکه ماجرای ویلیموتس چه شد؟ رقمی میلیاردی که از بیت المال خارج شده است را در نهایت باید چه کسی پرداخت کند و اصلا آیا می‌شود این رقم را از کسانی که مسبب اصلی به وجود آمدن این مشکل بودند گرفت؟

فوتبال ایران منتظر اصل رای و توضیحات مهم آن است و اگر این رای در نهایت به نفع مرد بلژیکی باشد فوتبال ایران غرامت سنگینی را خواهد داد. در روز‌های اعلام رای اولیه، افکار عمومی و به خصوص در فضای مجازی واکنش‌ها به این اتفاق تقریبا یک شکل بود؛ اینکه چرا این ترکمنچای بسته شود و چرا باید از بیت المال هزینه این قرارداد پرداخت شود؟ اما زودتر از آنچه که بشود فکرش را کرد، فیفا (یا بهتر بگوییم که عواملی در داخل ایران) وارد عمل شد و دخالت هر مقام دولتی و سیاسی در امور فدراسیون‌ها را بر خلاف قوانین این نهاد دانست!


بیشتر بخوانید: واقعیت‌هایی که تاج همچنان از پرونده ویلموتس پنهان می‌کند


به زودی اصل رای و ریز اطلاعات آن به فدراسیون ایران ارسال می‌شود، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ترکمنچای با ویلموتس دارد زیر سایه سنگین قرارداد‌های میلیاردی در لیگ برتر پنهان می‌شود! مردم و به خصوص علاقمندان به فوتبال همچنان پیگیر این ماجرا هستند و این را بار‌ها و بار‌ها با کامنت‌هایی که برای خبرآنلاین ارسال کرده اند در میان گذاشته اند.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر