تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
طبق مصوبه شورای رقابت اجراشد؛

افزایش ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومانی قیمت محصولات مدیران‌ خودرو

در حالی که قرار است طبق مصوبه شورای رقابت، قیمت خودرو‌ها هر سه ماه یک‌بار (به صورت فصلی) به روز شوند، شرکت مدیران‌خودرو در آخرین روز‌های ماه جاری لیست قیمتی محصولات خود را برای فصل پاییز منتشر کرده است که شامل افزایش قیمت از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می‌شود.

اقتصاد۲۴ -در حالی که آخرین لیست تغییر قیمت‌ محصولات شرکت مدیران‌خودرو مربوط به تیرماه بوده است، براساس آنچه که شورای رقابت مصوب کرده و اجازه داد که خودروسازان هر سه ماه یک بار براساس قیمت تمام شده محصولات و اعمال سود، قیمت جدید خودروها را اعمال کنند، در چند روز اخیر این شرکت قیمت محصولات MVM و چری را اعلام کرده است.

مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد که محصولات MVM‌ از ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محصولات چری از ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مشمول افزایش قیمت شده‌اند که حکایت از افزایش ۲۳ تا ۲۷ درصدی در گروه محصولات MVM و افزایش ۲۵ و ۲۶ درصدی در محصولات گروه چری دارد.

براساس لیست ارائه شده توسط شرکت مدیران‌خودرو که از ابتدای پاییز اعمال خواهد شد، خودرو تیگو ۷ IE که تا پیش‌از این (از تیرماه تاکنون) باقیمت ۶۴۰ میلیون عرضه می‌شد، از ابتدای مهرماه با ۱۷۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، ۸۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رفت که مشمول ۲۶ درصد افزایش قیمت شده است.

پس از آن، خودرو آریزو ۶ که پیش‌از این ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت، از ابتدای پاییز با افزایش ۲۶ درصدی، ۶۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و مشمول افزایش ۱۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی شده است.


بیشتربخوانید: قیمت‌های بازاری خودرو‌ها غیرواقعی است


همچنین در برند چری، تیگو ۵ اکسلنت و آریزو ۵ نیز هر کدام ۲۵ درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. به این ترتیب تیگو ۵ با افزایش ۱۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۵۱۳ میلیون تومان به ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آریزو ۵ نیز با افزایش ۱۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۴۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

علاوه بر این در دیگر گروه محصولات شرکت مدیران‌خودرو، MVM X ۵۵ در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۵۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۶۸۷ میلیون تومان و MVM X۵۵ اتوماتیک اسپورت نیز از ۵۴۰ میلیون تومان به ۶۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۳۳ اسپورت با افزایش ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی از ۳۷۰ میلیون تومان به ۴۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی از ۳۹۰ میلیون تومان به ۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

MVM X۲۲ دنده‌ای لاکچری نیز که کمترین افزیش قیمت را داشته است، از ۲۶۵ میلیون تومان به ۳۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است. ضمن اینکه مدل‌های دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۸۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند. برای عرضه در مهرماه MVM X۲۲ دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۳۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و MVM X۲۲ اتوماتیک اکسلنت اسپورت ۴۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این جدول همچنین MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک ۳۶۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است؛ درحالی که قیمت قبلی این خودرو ۲۹۰ میلیون تومان بوده و بدین ترتیب مشمول افزایش قیمت ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی شده است.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
توف
جعفر بیرنگی
با سلام نظری ندارم با یک جمله تا عمر دارم در حسرت خرید یک خودرو برای خانواده ام تا حد عقل یکبار با خانواده ام تا سوار بشم می مانم با این وضع درآمد هرگز نتوانم برسم
علیرضا
اینها میخواهند صدای مردم رو بلند کنند توی کوچه و خیابان میخواهند گران کنند در حد 5میلیون اینها میخوان گرون کنن 5 میلیون چیزی نیست50میلیون گرون میکنندنمیدانند در بین مردم چی میگذره خودشان که شکم شان سیره و به فکر مردم نیستند اگه خدایی باشد در آن دنیا به حساب این افراد خواهد رسید
ناشناس
اتفاقا الاغ خرج خودشودرمیاره انبرنثادونه ای پنج تومن شده
محمود
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
یعنی هیچکسی نیست که جلودار اینهمه فشار و بی حساب و کتابی مملکت رو بکنه...همین فشارهاست که داره مملکت رو به فرطه سقوط اقتصادی میکشونه.آخه این چه وضعیه دیگه.....
ناشناس
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
با توجه به اینکه ما تمامی هزینه های خودرو سازی را میدهیم و از بابت حقوق پرسنل و مواد اولیه وتمام قطعات خودرو را اینجانبان در اختیار خودرو سازان قرار داده و شرکتهای خودرو ساز با ارزی که ما در اختیارشان میگذاریم و مدیریت فقط در خط تولید و تیراژ زیاد و بهینه تولید میکند فلذا قیمت و نرخ فروش از طرف ما. باید تعیین گردد پس هیچ لزومی ندارد که با توجه به اینکه برای شرکتهای و کارخانه های خودرو ساز که اینا هستند و هیچ هزینه ای و هیچ امتیازی ندارند بخواهند نرخ تعیین کنند این امکان وجود دارد که نرخ و قیمت ماشین سواری را پایین تر بیاوریم در تولید بیشتر و سود دهی بیشتر الان تمامی این ابلاغ. به حراست تمامی خدرو سازها و ماشین سازها اعلام میگردد و تعزیرات حکومتی باید نظارت کامل به روی آن داشته باشد و برنامه طبق روال پیش رود .ستاد تنظیم بازار
ساسان
کدام ارز وقتی نمیشه نفت را راحت فروخت چطور میخواهید به شرکتهای داخلی ارز بدهید آنهم برای کالاهای غیر ضروری مثل ماشین
امیر
چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون
دلم رادوزخی سازد دوچشمم راکند جیحون
چه دانستم که گردابی مرا ناگاه برباید
به کشتی ام دراندازد میان قلزم پرخون
جعفر بیرنگی
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
از اون موقع که دنا رو در بازار دیدم طلاهای زن و بچه ام رو فروختم تا بخرم کمی کسری داشتم تا جور کنم هر روز قیمتاچ رفتن بالا الان یه پراید هم نمی توانم بخرم من و. زن و بچه هام تازنده ایم باید در حسرت خرید یک خودرو بمونیم .بسوزیم آخر هم بمیریم خداحافظ خودرو شرمنده زن و بچه....
ناشناس
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
لطف کنید دیگه‌ از این خبرها ننوییسید. دیگه‌خسته شدیم ازبس خبرگرونی‌ شنیدیم
ناشناس
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
این مسئولین این گونه چرخوندن مملکت کار هر بچه هم می‌تونه باشه
علی
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
شمارو بخدا بس است گرانی .لمس شدیم من دیگه رو ندارم به زنم بگم نمیتونم نمیشه نداریم
حامد
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اگر خارجی ها پراید و ۴۰۵ خودشان را به شما نمی فروختن نه سمندی بود نه دنا و نه تیبا و غیره/از روی این ماشینها به اینجا رسیدید اگر ماشینهایتان کیفیت داره ببرید توی آلمان بفروشید تا آلمانیها کیفیت را از شما یاد بگیرن چرا که آلمانیها هیچ وقت موتور بنز رو داخل بدنه ماشین دیگه قرار نمیدن اگر آلمانیها ماشین بنز را به شما واگذار میکردن موتورش را در بدنه سمند قرار میدادیدو براش مدل میساختید و میگفتید ما ارتقا دادیم پیشرفت کردیم
ناشناس
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مردوم شریف این خودرو های بی کیفیت با افزایش200 درصدی قیمت را نخرید الاق بخرید وبا طبیعت آشتی کنید .زیرا الاق سواری در این اوضاع احوال عالمی دارد پلاک فک پلاک مالیات بیمه مالیات جرایم نگهذاری سرسام اور فنی تصادف سرقت باطری لاستیک نمی خواهد فقط علف بده اگه نبود ته مانده سبزیجات میخوزد
ناشناس
الان شاید بتونیم قسطی الاغ بخریم فردا دیگه همونم نمی تونیم بخریم باید جفت کلیه هامون رو بفروشیم شاید بشه. از پس فردا باید خودمون الاغ بشیم سواری بدیم الی برکت اله....
ناشناس
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بابا الاق بخرید هم سواری خوبی داره هم بار خوب میبره اگه خواستی یه گاری را هم بهش وصل کن تازه با طبعیت هم آشتی خواهی کرد خرجش هم کمه بجاش خوب کار میکنه خوب هم. میکنه. .
....
داداش.حتی الاغ هم قیمتش زیر ده تومن نیست
م
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
سلام و خداقوت
مسولین احتمالا سرگرم بازی منچ و راه پله هستند و فقط نردبان قیمت ها را می بینند و مردم هم همیشه با زهر مارهای اقتصادی سقوط می کنند
میلاد
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
خودرو نیو فیس تیگو 7 که مدیران خودرو وارد نکردن هنوز در چین به قیمت 12هزار دلار فروش میرسه
حتی با دلار آزاد حساب کنیم تقریبا دوبرابر بیشتر از قیمت خود خودرو ساز مدیران خودرو این ماشینو میفروشه
به این موارد هم فکر کنید
هزینه تولید نداره
هزینه کارگر نداره
هزینه ای سنگین برای احداث کارخانه ها ندارد


فقط سود خالص دارد آن هم به دو برابر بیشتر از خود خودروساز


زیبا نیست
اکبر
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اگر مردم ما نخرند اىن ماشىنهاى اشغال چىنى به اىن قىمتها نمى شد خدا خوشش نمیاد چقدر ظلم مردم نخرىد تا برگشت بخورد به چىن
ناشناس
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
تو رو به خدا بیشتر از این اعصاب مردمو‌ خرد نکنید با این خبرای گرونی ارزون که نمیکنید حداقل با این خبرا با اعصاب مردم بیشتر از این بازی نکنید
س
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
کسی نیست جلوی این مملکتو بگیره با این گرانی .وقتی گرانی میشه احساس میکنن شاهکار کردن.
محمود
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
سلام این شرکت با اون قیمت های قبلیشم چیز زیادی نفروخت حالا گرونم کرده تازه نمیفروشه
ناشناس
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بهترین کار برای مقابله بااین حباب خودرو نخریدن بتمام معنیست
بهروز
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
به این میگن خباثت به تمام معنا واقعا من مهندس با چه درآمدی این ماشین رو بخرم شرف ندارید وجدان هم که ندارید
نادر
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
نماینده محترم گفتن شاسی بلند میخواد و دنا رو دوست ندارم نازی نازی به تو
اح
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بهترین کار نخریدن حتی نصف قیمت حماقته خریدن این اسباب بازیها به اسم خودرو
علی
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
این ماشین ها بیشتر از بیست میلیون نمیارزند واقعا تو این کشور بهترین ماشین هاهم مثل بی ام و صد میلیون بیشتر نمیارزند متاسفم که مردم انقدر پول به این آهن پاره میدن
ناشناس
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
علی برکت الله
رشیدی
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
آره یکی از کاربران گفت که اگه این خودروها رو نخرند قیمت هامیاد پایین آره منم نخریدم نخریدن نخریدم ...گفتم میاد پایین الان با ۱۰۰ تومن یه پراید با زور میتونم بخرم اگرم همین رو نخرم این دولت برای مردم کاری نمیکنه چند وقت دیگه دوچرخه هم بهم نمیدن باید ارزوی یه ماشین رو به گور ببرم
ناشناس
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
از ماست که بر ماست
مهدی.م
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فعلا تولیدات مدیران خودرو طرفدار پیدا کرده ۴۵ روزه تحویل دروغ محض شما میگید ۲۷ در صد این با دلار ۲۰ هزاری بود الان ۲۷ هزار است یقینا تا ۵۰ در صد گران میشود یعنی شده فعلا دلالان افتادن بجان ام وی ام نه بی ام وی
خسته
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
مردم شریف ایران پول به این آهن پاره ندید تو رو به خدا پیاده اتوبوس خط 11 مترو راحت بکردین
ناشناس
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
خدا ریشه ظلم رو خشک کنه...من دیگه پشت دستم داغ کنم .کشور رو دست بچه دبستانی هم میدادن بهتر از این اداره میکرد...........
ناشناس
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان
ناشناس
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
سقوط اقتصاد ایران و فروپاشی
ارسال نظر