تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

فیلم/ سکانس تند و تیز آقازاده؛ با ادعای نوکر میاین، ارباب می‌شین!

سکانسی از سریال «آقازاده» را تماشا کنید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
نوید
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
اینا دیگه این نیش و کنایه ها واسشون عادی شده
ی کار دیگه باید کرد
32 سالمه بیکار مجرد
دنا پلاس رو هم جدیدن ک نمی‌خوان پس بدن
سیاست الدوله
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
فکر کنم این سکانسوشه چشمی به نمایندگان مجلس این دوره داره که در حداقل زمان رکورد سودجویی و رانت رو زدن
ناشناس
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
باید
۱-باید قانونی وضع شود که هر خانواده فقط حق در اختیار داشتن یک خانه را داشته باشد و زمین برای تولید کننده مسکن باشد تا قیمت زمین سر به فلک نکشد.

۲-باید بازار غیرشفاف ارز از بازار کف خیابانی تبدیل به یک بازار با بستری شفاف شود تا تقاضای کاذب ایجاد شده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به راحتی کنترل شود.

۳-باید قانونی وضع شود که دولت نتواند از بانک مرکزی استقراض کند و پایه پولی را افزایش دهد و سبب تحمیل تورم مضاعف به آحاد جامعه و علی الخصوص مستضعفین شود.

۴-باید سیستم بانکی ربوی که دائم در حال خلق پول است و علمای مسلمان و مسیحی نیز خلق پول را حرام اعلام کرده اند اصلاح شود و از خالق پول تبدیل به واسطه وجوه شود تا از ایجاد هر چه بیشتر تورم و شکاف طبقاتی جلوگیری شود.

۵- باید کلیه قوانین و سیاست گذاری ها در جهت تشویق فعالیت های اقتصادی مولد و تنبیه فعالیت های اقتصادی غیر مولد باشد نه مانند وضعیت فعلی که بالعکس هست. (مالیات را از تولیدکننده میگیرند ، تامین اجتماعی از خرید تولیدکننده نیز حق بیمه میگیرد ، مواد اولیه تولید صادر میشود و مواد اولیه وارداتی نیز مدیریت نمیشود و باکمبود مواجه میشود و مواد اولیه نیز در جهت دلالی ، احتکار و سوداگری است و....)
ناشناس
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
انصافا پدر حامد حرف خوبی زد دقیقا عین واقعیت است
ناشناس
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حالا این همه قانون داره رعایت میشه که اینا هم اضافه بشه
باید جلو رانتو با حکم های محکم گرفت نه با راه اومدن با دزد و محتکر و رانت خوار
لیلی
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
تموم این نظراتی که دادین درست ولی چه دردی از ما که زندگیمون تو استرس و کابوس و بی پولی گذشت دوا میکنه وقتی صاحب خونه جوابشون کرد واز استرس ونگرانی اینکه حالا با این چندرغاز پولی که داری کجا بری وتموم شب چشم روهم نذاری میفهمن ما چی میگیم واگرنه با این حرفاومتلکا ککشونم نمیگزه
ارسال نظر