تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می کند که همه در انتظارش بودند

واتساپ مطابق این گزارش ویژگی بسیار مطلوبی را اضافه کرده که همان (پشتیبانی از کاربرد آن در دیواس های متعدد) است به طوری که کاربران می تواند در چند دستگاه و در یک زمان از واتساپ استفاده کنند. این ویژگی در آخرین نسخه بتای این نرم افزار و دیگر نرم افزارهای رقیب چون تلگرام نیز فعال شده است.

اقتصاد۲۴ - زندگی روزمره ماست که برای ارسال فوری پیام ها در جهان به کار می رود؛ اگرچه این اپلیکشن، نزم افزارهای رقیب پرشماری دارد اما شمار کاربران واتساپ در سال جاری به بیش از یک میلیارد نفر در جهان رسیده است.
به گزارش شارا به نقل از رسانه ها، به همین دلیل است که می بینیم شرکت فیسبوک مالک این نرم افزار، هراز چندی مبادرت بر اعلام ویزگی های تازه ای برای این اپلیکیشن می کند تا کاربردش را ساده تر سازد.


بیشتر بخوانید:هواوی پی اسمارت 2021 با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد + عکس


واتساپ مطابق این گزارش ویژگی بسیار مطلوبی را اضافه کرده که همان (پشتیبانی از کاربرد آن در دیواس های متعدد) است به طوری که کاربران می تواند در چند دستگاه و در یک زمان از واتساپ استفاده کنند. این ویژگی در آخرین نسخه بتای این نرم افزار و دیگر نرم افزارهای رقیب چون تلگرام نیز فعال شده است.
سایت (دبلیو ای بتااینفو) ویژه آنالیز ورشن بتا نرم افزارها، اوت گذشته فاش ساخت که نرم افزار واتساپ به کاربران خود امکان دسترسی حساب های خاص کاربری خود در 4 دستگاه مختلف را در یک زمان داده است. به نوشته سایت (گیزموچینا) ویژگی چند افزاری در مراحل نهایی آزمایشی قرار دارد.

این ویژگی (پشتبانی چند افزاری) به کاربران واتساپ امکان می دهد تا به یک حساب کاربری از چند دستگاه در یک زمان دسترسی داشته باشند و همزمان به رد و بدل کردن پیام در این دستگاه ها بپردازند که عملا به معنای امکان ادامه چت یا حتی تعویض واتساپ از تلفن به لپ تاپ است.
این ویژگی، عامل اساسی در برخی از نرم افزارهای چت رقیب به شمار می آید ولی پشتیبانی چند افزاری در واتساپ پیاده نشده بود .

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
یهو بهشون فشار نیاد...عامو سروش و گپ و تلگرام خیلی وقته اینو دارند..اگه عرضشو دارن دیتاهاش رو روی فضای ابری بزارن مثل سروش و گپ و تلگرام روی
نظیراحمد شه بخش
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
جازه من چکارشد
ناشناس
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
من دو ساله از واتساپ اندروید و ویندوز همزمان دارم استفاده می کنم.تعجب می کنم
Reza
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
من 1 ساله ک همزمان واتساپم روی گوشی و کامپیتره!!اینا منظورشون چیه دقیقها!این قابلیت ک قبلا بوده...!!
ارسال نظر