تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
درجلسه معاونین مطرح شد؛

دستور وزیر صمت برای جمع بندی راهکار‌های ساماندهی بازار خودرو تا پایان هفته

 کمیته خودرو به منظور بررسی شرایط موجود و راهکار‌های پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، روزگذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه داد.

اقتصاد۲۴ - کمیته خودرو به منظور بررسی شرایط موجود و راهکار‌های پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، روزگذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه داد.

 جلسه کمیته خودرو  با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وزارتخانه، مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و جمعی از اعضای هیأت رئیسه انجمن قطعه‌سازان خودرو برگزار شد.


بیشتربخوانید:تکمیل حدود ۱۱۰ هزار خودروی ناقص


در این جلسه ضمن بررسی شرایط موجود و راهکار‌های پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد تا پایان هفته جاری، در فضای کارشناسی و با بهره گیری از ظرفیت تخصصی همه صاحب‌نظران این حوزه به ویژه مجلس شورای اسلامی و تشکل‌ها، پیشنهاد نهایی جمع بندی و ارائه شود.

مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و برخی از مدیران شرکت‌های قطعه‌سازی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود این شرکت‌ها، مسائل و مشکلات مربوطه را به اطلاع وزیر صنعت، معدن و تجارت رساندند.

منبع: شاتا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
انشاالله به امید خدای یکتا که وزیر صمت بتونه جلوی نا بسامانی وهرج مرج در بازار خودرو وغیره را بگیره وبتونه حداقل قیمت گذاری شورای رقابت راعملی کنه تامردم رنگ آرامش در این بازاررا ببینند به امید خدا پشتکار وزیر صمت
ناشناس
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ابن هم مثل بقیه دولت دستی قیمت خودرو بالا می بره چون بودجه کم آورده اقای روحانی بوق هستی چرا جلو گرانی خودرو نمی گیری
ارسال نظر