تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

نشان دادن نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنزهای دوربین بود

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت گفت: نمایشگاه ملی دستاوردها، بیانگر اقتدار و نبوغ جوانان ایرانی بود. بازنمایی نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود، اما تلاش کردیم نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم.
 
اقتصاد۲۴ - آرش رضوانی روز با اشاره به نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت گفت: نمایشگاه اقتدار چهل صرفا یک نمایشگاه نظامی نبود. همه وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه بودند تا معنای اتحاد را به گوش ملت ایران برسانند.

وی با اشاره به زمینه‌های قوی فرهنگی و هنری نمایشگاه و همچنین برگزاری بازر‌های رایانه‌ای در این نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به اهمیت پوشش این رویداد بزرگ، قبل از آغاز نمایشگاه زیرساخت‌های پوشش رسانه‌ای نمایشگاه فراهم و تلاش کردیم این نمایشگاه را به مردم معرفی کنیم.

رضوانی یادآورشد: بسیاری از مردم به خاطر شرایط کرونایی نتوانستند در نمایشگاه حاضر شوند و از طریق فضای مجازی از نمایشگاه بازدید کردند. ما در این مدت تلاش کردیم نمایشگاه اقتدار چهل به خانه‌های مردم ببریم و همچنین صدای اقتدار ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در غرب آسیا گفت: در این شرایط، هر نمایشگاه، رزمایش و همایشی که اقتدار، استقلال و توانمندی جوانان ما را نشان دهد، گوش‌ها را حساس می‌کند. شاید بسیاری بروز نمی‌دهند، اما چشم و گوششان به این مرز و بوم است چرا که می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای کشورشان می‌افتد؟
بیشتر بخوانید: دفاع مقدس راهکار بهبود شرایط اقتصادی
همزمان با گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس، جلسۀ کمیتۀ ایثارگران شرکت فولاد مبارکه روز سه شنبه یکم مهرماه با حضور معاون نیروی انسانی و اعضای کمیتۀ ایثارگران برگزار شد.

وی با بیان اینکه «نشان دادن نمایشگاه اقتدار چهل، خارج از توان لنز‌های دوربین بود» تأکید کرد: با این حال در صدا و سیما و شبکه‌های مجازی مانند آپارات، اینستاگرام اتفاقات خوبی افتاد و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی و رسانه‌هایی از کشور‌های دیگر از جمله ترکیه، روسیه و اسپانیا تلاش کردند این نمایشگاه را به مردم معرفی کنند.

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت تحریف نشدن روایت هشت سال دفاع مقدس گفت: هنرمندان در نمایشگاه اقتدار چهل، هنر خود را به نمایش گذاشتند. نویسندگان نوشتند و فرماندهان خاطرات خود را بازگو کردند. مسئولین نیز از دستاورد‌های خود سخن به میان آوردند.

رضوانی اظهارداشت: انتشار و انتقال سینه به سینه مفاهیم دفاع مقدس به پرورش ذهن کسانی که جنگ را تجربه نکردند، کمک می‌کند. این خاطرات باید طوری زنده شود تا جوانان بتوانند آن را لمس کنند.

وی تأکید کرد: در بازنمایی نمایشگاه اقتدار چهل، نه کم گفتیم و نه زیاد. نه اغراق کردیم و نه تحریف. بعضی خبررسانی‌ها ممکن است مردم را بدبین کند. ما با مردم صادق هستیم و رسالت رسانه‌ای خود را رعایت می‌کنیم.

مدیر رسانه‌ای نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت تصریح کرد: پوشش رسانه‌ای نمایشگاه اقتدار چهل، فقط بازنمایی واقعیت‌های موجود بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر