تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

شاه ماهی نقل و انتقالات در کیش آبی پوش می‌شود؟

سعید واسعی، هافبک پیشین پیکان که تلاش زیادی را برای پیوستن به استقلال انجام داده بود، با منتفی شدن پیوستنش به آبی پوشان، احتمالا به گل گهر سیرجان می‌پیوندد.

اقتصاد۲۴ - سعید واسعی، هافبک پیشین پیکان که تلاش زیادی را برای پیوستن به استقلال انجام داده بود، با منتفی شدن پیوستنش به آبی پوشان تهرانی، احتمال انتقالش به آبی پوشان گل گهر سیرجان تقویت شد.

سعید واسعی به این نیت که به استقلال برود، از پیکان رضایتنامه خواست و وقتی دید پیکانی‌ها هر روز قیمت رضایتنامه را بالا می‌برند و از آن طرف، سلطان وعده‌ها هم گفته بود پول رضایتنامه او را نقدی می‌دهد و طبق معمول از مرحله شعار فراتر نرفت، با مراجعه به سازمان لیگ، قراردادش با پیکان را یکطرفه فسخ کرد.

استقلال سفت و سخت خواهان واسعی بود، اما وقتی بحث فسخ و عوارض بعدی اش پیش آمد، استقلالی‌ها که چشم شان از ماجرای رشید مظاهری و تراکتور ترسیده، جانب احتیاط را گرفتند و این وسط تیم‌های دیگر سراغ واسعی آمدند.


بیشتر بخوانید: مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان به پیکان پیوست


همین که واسعی گفت فقط تا یکشنبه برای استقلال صبر می‌کنم و بعد به سراغ بررسی پیشنهاد‌های بعدی ام می‌روم، خیلی‌ها تصور کردند هدف واسعی تراکتور یا فولاد است، اما حالا خبر می‌رسد مدیر برنامه او با مدیران گل گهر سیرجان حرف زده و قرار است واسعی با سفر به کیش به شاگردان امیر قلعه نویی که در این جزیره اردو زده اند، بپیوندد.

گویا قلعه نویی ابتدا روی جذب سعید صادقی نظر داشت، اما شهر خودرو با انتقال او به گل گهر مخالفت کرد تا کادرفنی این تیم دنبال جذب واسعی باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر