تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

فیلم/ ریحانه پارسا برای همیشه از ایران رفت؟!

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی حسابی جنجال به پا کرد این بار با انتشار یک استوری شوکه کننده به حواشی پیرامونش دامن زد و هوادارانش را به فکر فرو برد که آیا او با انتشار این متن قصد مهاجرت از کشور را دارد؟
ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی حسابی جنجال به پا کرد این بار با انتشار یک استوری شوکه کننده به حواشی پیرامونش دامن زد و هوادارانش را به فکر فرو برد که آیا او با انتشار این متن قصد مهاجرت از کشور را دارد؟
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
هیچ
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
این ریحانه ام معلوم نیست فازش چیه،کلا همه تو این وضعیت رد دادیم هنرمندان و بازیگران و سلربیتی هامونم از این قضیه مستثنی نیستن!صبح که چشممونو باز میکنیم فقط خبر بد جیب بری، کیف قاپی، موبایل زنی تو روز روشن، سرقت طلا فروشی، پرت کردن بچه توسط مادر از روی پل ۳۰ متری،افزایش نرخ دلار و سکه لحظه به لحظه،تحریمهای همه جانبه،دلالی،قیمت کمر شکن نرخ کرایه منزل و نرخ سرسام آور مسکن و خودرو و مایحتاج اولیه زندگی و ... همه اینا به کنار رفتن وکوچ "ریحانه پارسا" و "مومو" ام تو این وضعیت به بدبختیامون اضافه شد!
زهرا
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بهتر. آدم بی ریشه یعنی این. فکر میکنن کی هستن ؟؟ دخترها و زنهای هم سن ویا کوچکتر از ریحانه پارسا زندگی می چرخونن اون وقت این خانم از سر خوشی زیر دل خواهم رفت میخونه برید به درک یک .... کمتر
Zary
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
برای من یکی که بازیگر پر حاشیه و به درد نخوری مثل ایشون که جز حاشیه هم هیچی ندارن مهم نیست
فقط دوست دارم بدونم کی ایشون رو تو کشورش راه میده؟؟؟ کدوم نا عاقلی اجازه میده که به این ویزا بدن که بره خارج و اونجا رو هم به گند بکشه؟؟
امید
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
اول یه سئوال دارم ایشون کی هست اصلن؟
دوم واقعن بازیگره یا برای چیزی بازیگره؟
خوبه دیگه هر کس از ننه اش قهر می کنه میره واسه مهاجرت، این معلوم الحال هم از ابتدا قصدش همین بوده
در عجبم که حضرات چطور میرن مهاجرت می کنن
این پوششی ست برای انتقال دارایی ها، به اسم ریحانه و امثالهم
ارسال نظر