تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

جمهوری آذربایجان خواستار تحویل یک طرفه اجساد سربازان ارمنی

دستیار رئیس جمهوری آذربایجان گفت: کشورش رسما خواستار تحویل یک جانبه اجساد سربازان ارمنستان شد، اما ارمنستان این درخواست را نادیده گرفت.

اقتصاد۲۴ به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از باکو"حکمت حاجی اف " در یک کنفرانس خبری که در دانشگاه "آدا" برگزار شد گفت:: "من می‌خواهم بار دیگر تأکید کنم که مکانیزم تبادل اجساد و همچنین زندانیان بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان از مدتی قبل وجود داشته و قابل اجراست. ما این اطلاعات رااز طریق کانال‌های رسمی به سازمان‌های بین المللی مربوطه تحویل خواهیم داد.. مسئولیت این امر (رد درخواست) به عهده رهبران سیاسی ارمنستان است.

"حاجی اف" افزود: ما بر اساس ارزش‌های معنوی و اخلاقی و قوانین بین المللی بشردوستانه کمک‌های پزشکی لازم را به اسرای ارمنستان ارائه می‌دهیم و حتی اجازه خواهیم داد با خانواده‌های خود تماس داشته باشند. در این خصوص به سازمان صلیب سرخ جهانی هم بطور مداوم گزارش‌های لازم داده می‌شود. این سازمان با اسرای مجروح در تماس هستند.
بیشتر بخوانید:جزئیات گفتگوی مهم واعظی با مشاور رئیس جمهور آذربایجان
دستیار رئیس جمهوری آذربایجان دراین کنفرانس خبری افزود: نیرو‌های ارمنستان در درگیری‌های اخیر نزدیک به ۲۴۰۰۰ گلوله با کالیبر‌های مختلف به منطق مسکونی و غیر نظامی جمهوری آذربایجان پرتاب کرده اند وفقط در شب گذشته ۵ شهر ما را با ۲۲۹ گلوله مورد هدف قرار داده اند.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هیچ
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
لعنت به جنگ!از یک طرف سَر اجسادِ سربازان ارمنی رو با نهایت کینه و نفرت با کمک نیروهای اسرائیلی و جنگجویان مزدور بازگشته از سوریه از تنشون جدا میکنید از یک طرف خواهان پس دادن اجساد و تبادل گروگانها و کارهای انساندوستانه در قبال اسرای ارمنی هستین کدومشو باور کنیم!!
ارسال نظر