تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹

ضربه کاری وزارت اطلاعات به ۴۳ دلال و اخلالگر بازار ارز

وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز به اتهام ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
 
اقتصاد۲۴ - به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان، ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز که در استان اصفهان فعالیت داشتند؛ شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

متهمان با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار، ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمیت ارز، اقدام به کسب سود‌های نامشروع کرده اند.

بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارز‌های خارجی از متهمان کشف و ضبط شد. باتوجه به سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان‌ها در دست اقدام است.
بیشتر بخوانید: وزارت اطلاعات: شبکه سازمان یافته‌ای از دلالان و سوداگران دارویی دستگیر شدند

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.
منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر