تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹

ساعت کار بانک‌های خصوصی تغییر کرد

کانون بانک های خصوصی از تغییر ساعت کار بانک های خصوصی خبر داد.

اقتصاد۲۴ - بر اساس اعلام کانون بانک‌های خصوصی، ساعت کار بانک‌های خصوصی از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تا پایان ماه جاری تغییر کرد.

متن اطلاعیه کانون بانک‌های خصوصی به این شرح است: ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۳۴۴۰۱/۱/۹۹ مورخ ۳ آبان ماه ۱۳۹۹ استاندار محترم تهران از کلیه اعضاء محترم در خواست می‌گردد اجازه فرمایند ۵۰ درصد از کارکنان شعب و واحد‌های اداری در استان تهران و ۳۰ درصد آنان در سایر استان‌ها از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.

بدیهی است تعیین ساعات کار کارکنان کلیه واحد‌ها از شنبه تا چهارشنبه بعد از ساعت ۷:۳۰ بامداد و حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر و پنج شنبه‌ها تا ساعت ۱۳ در اختیار مدیریت محترم هر یک از بانک‌ها و موسسات اعتباری بوده و پذیرش مراجعین نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است، با صدور این اطلاعیه الزامی است، در تهران ۵۰ درصد کارکنان بانک‌ها و در شهرستان‌ها ۷۰ درصد کارکنان در محل خدمت خود حاضر بوده و مابقی نیز از طریق نوبت بندی و یا دورکاری نسبت به ارائه خدمات خود تا پایان آبان ماه سال جاری اقدام فرمایند.

ارسال نظر