تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

علت تفاوت بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

حداقل دستمزد، علت حقوق کم برخی بازنشستگان تامین اجتماعی است.

اقتصاد۲۴ - ابوالحسن قورچیان، سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البر با اشاره به تفاوت بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: حق بیمه بعضی از بازنشستگان در دو سال آخر توسط بعضی کارفرما‌ها به صورت حداقل دستمزد پرداخت می‌شود و از آنجا که حقوق بازنشستگی براساس حق بیمه دو سال آخر اشتغال افراد محاسبه می‌شود، حقوق بازنشستگی این افراد کمتر از بقیه واریز می‌شود.

او افزود: مستمری بگیران هنگام اشتغال به صورت دائم حق بیمه پرداخت شده شان را رصد کنند.
بیشتر بخوانید:صندوق بیمه بیکاری بابت کرونا ۵ هزار میلیارد تومان غرامت داد
سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: درحال شناسایی افراد واجد شرایط دریافت بیمه کارگری هستیم.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
چرا سفسطه می کنید، بنده خدا مستمری بگیران چهارصد تا هشتصد تومان اضافه کردند، ولی برا ی بازنشستگان کشوری ولشکری، درسال جاری دوباراضافه کردند ودر مهر ماه ۹۰٪حقوق شاغلان اضافه گردید، تبیعض روا می دارند وبعد دروغ می گویند.
بیدل
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
این مسخره ترین توجیه بود، که تا حالا کسی در این مورد گفته است، آیا افزایش چهارصد هزار تومانی مستمری بگیران با افزایش چند میلیونی بازنشستگان کشوری ولشکری منشا آن همان توجیه مسخره می باشد، لطفا پیگیری بفرمایید، تا دیگر هیچ مسئول دروغگویی جرات چنین پاسخ های ناروایی را نداشته باشد.
ناشناس
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
چه فرقی میکنه باز نشسته باز نشسته است بس کنید کمی هم از حرف های صد من یه غاز دست بر دارید مردم گرسنه و بیمار هستند اینها عمر و جوانی را برای این مملکت گذاشته اند خدا از باعث و بانی این فقر نگذرد
ارسال نظر