تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹
یک چابهاری جان باخت و دو مسئول مصدوم شدند

تکذیب تصادف نمایندگان مجلس در چابهار

طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، در تصادف زنجیره ای صبح امروز در منطقه آزاد چابهار، خودرو حامل چند نماینده مجلس که برای بازدید از پروژه های عمرانی، عازم این منطقه شده بودند، آسیب وارد شد اما نمایندگان مجلس مصدومیتی نداشتند.
اقتصاد۲۴ - طبق اعلام دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، در تصادف زنجیره ای صبح امروز در منطقه آزاد چابهار، خودرو حامل چند نماینده مجلس که برای بازدید از پروژه های عمرانی، عازم این منطقه شده بودند، آسیب وارد شد اما نمایندگان مجلس مصدومیتی نداشتند.
 
بنابر این اطلاعات جدید در تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در جاده چابهار خودروی نمایندگان مجلس آسیب دید اما سرنشینان سالم هستند‌ اما با کمال تاسفانه در این تصادف یک نفر از اهالی منطقه جان باخت و دو تن از مسئولان منطقه آزاد چابهار دچار آسیب جزیی شدند.

همچنین طبق گفته‌ها این‌نمایندگان مجلس از کمیسیون اقتصادی بودند.


بیشتر بخوانید:کدام نمایندگان مجلس تصادف کردند؟
پیش از این به نقل از یک مقام اگاه در مجلس شورای اسلامی اعلام شده بود: تصادف جاده‌ای چابهار مربوط به خودروی حامل نمایندگان مجلس نبوده است.
 
این مقام آگاه با تکذیب خبر مربوط به تصادف خودروی حامل نمایندگان در منطقه چابهار به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: آقایان خاندوزی و طغیانی از اعضای کمیسیون اقتصادی در این میسر در حرکت بودند، اما تصادف انجام شده به خودروی حامل کارشناسان محلی مربوط می‌شود.
 
منبع : دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد
ارسال نظر