تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

راه‌اندازی شعبه ۳۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

تجهیز و راه‌اندازی شعبه ۳۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به دستور مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دستور کار اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ قرار گرفت.

اقتصاد۲۴ -  حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در هفتمین نشست هماهنگی و تجهیز و تامین نیروی انسانی شعبه ۳۲ سخن می‌گفت، با تایید مطلب بالا افزود: با مساعدت و دستور مدیر عامل سازمان، اقدامات اولیه جهت تهیه و اجاره ساختمان، تامین نیرو و تجهیز ملزومات اداری طی ۳ هفته گذشته و با حضور معاونان و روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی و به اجرا درآمد.
 
امیری‌گنجه با توجه به اهمیت شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در سطح شعب استان تهران گفت: همه شعب تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت درآمدی و هزینه‌ای؛ نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی دارند، اما حجم کاری شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب و گردش مالی این شعبه معادل ۳ اداره کل در سطح ایران می‌باشد که این امر نه تنها فشار مضاعفی بر کارکنان تحمیل می‌نمود؛ بلکه فضای شعبه نیز در شان و شخصیت کارکنان، بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نبود.
 
امیری‌گنجه با اشاره به شلوغی، ازدحام، تاخیر در وصول و ترافیک کاری در شعبه ۲۵ گفت: بر اساس نرم تعداد بیمه‌شدگان در هر شعبه و در ساختار اجرای عملیات خدمت‌رسانی ۶۰ هزار نفر تعیین شده است که این شعبه بیش از ۲۲۰ هزار بیمه‌شده را تحت پوشش (حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت) دارد و این حجم گسترده؛ فشار مضاعفی به کارکنان تلاشگر و خدوم تحمیل شده است و بعضا موجبات نارضایتی مخاطبان را در فضای محدود دامن می‌زند.
 
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تهیه و تجهیز شعبه ۳۲ را پس از ۱۳ سال یک آرزوی بزرگ برای مسئولان، کارکنان و مخاطبان دانست و تصریح نمود: در تلاش شبانه‌روی بنا داریم در کمترین زمان ممکن و با توجه به راهبرد‌های اداره کل غرب تهران بزرگ (مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تاب‌آوری و کرامت انسانی) و با همکاری معاونت اداری مالی ستاد مرکزی و دیگر مسئولان به بهره‌برداری برسانیم.
ارسال نظر