تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

پایان نامه فرزندان بازنشستگان کشوری حمایت مالی می‌شود

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری آن گروه از فرزندان بازنشستگان کشوری که دارای فرزند دانشجو هستند بابت نوشتن پایان نامه مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند و متقاضیان از یازدهم تا سی‌ام آذرماه سال جاری فرصت نام نویسی دارند.

اقتصاد۲۴ - به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری آن گروه از فرزندان بازنشستگان کشوری که دارای فرزند دانشجو هستند بابت نوشتن پایان نامه مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.
 
صندوق بازنشستگی کشوری با اجرای طرح حمپاد در قالب ارائه تسهیلات سه و پنج میلیون تومانی از پایان‌نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش حمایت می‌کند.

براین اساس برای هر پایان‌نامه پس از تصویب موضوع در گروه آموزشی و شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده یا دانشگاه محل تحصیل، برای مقطع کارشناسی ارشد سه میلیون تومان و برای مقطع دکترای تخصصی نیز پنج میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه چهار درصد و بازپرداخت سی‌وشش‌ماهه (سه ساله) ارائه می‌شود.
 
افراد متقاضی برای ثبت درخواست خود باید به سامانه طرح حمپاد در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگیکشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنند. متقاضیان از یازدهم آبان تا سی‌ام آذرماه فرصت دارند.
ارسال نظر