تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

تصویری که هواداران حمید هیراد را نگران کرد

جدیدترین تک آهنگ حمید هیراد در حالی منتشر شد که پوستر این قطعه، شائبه‌هایی را در ذهن علاقه‌مندان به موسیقی ایجاد کرد.

اقتصاد۲۴ - حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ ماه هاست که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند. او جلسات متعدد شیمی درمانی را پشت سر می‌گذارد. این خواننده با مشورت مدیر برنامه هایش مدت‌ها این موضوع را از همه مخفی نگه داشت و تلاش کرد که فعالیت خود را به صورت عادی ادامه دهد؛ هرچند چندی پیش این موضوع رسانه‌ای شد.

حالا هیراد روند درمانش را ادامه می‌دهد و ظاهراً این بیماری با خواننده «شوخی مگه» مدت‌ها همراه خواهد بود. او جدیدترین قطعه خود با نام «جنون» را منتشر کرده است. قطعه‌ای که پوسترش کمی حاشیه ساز شده. هیراد در پوستر این قطعه عکسی از خود قرار داد است که کلاه به سر دارد.


بیشتر بخوانید: دورهمی عجیب ۳ خواننده در تلویزیون!


برخی از هواداران این خواننده معتقدند روند شیمی درمانی باعث شده که این خواننده مو‌های سرش را کوتاه کند و به همین دلیل عکسی با کلاه منتشر کرده است.

البته در این تصویر مشخص است که مو‌های صورت هیراد تغییر نکرده و شاید این موضوع در حد یک شایعه باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
این موضوع یک شایعه هست چون آقای هیراد توی یک از مصاحبه های تلویزیونی شون گفتن که با شیمی درمانی خداروشکر مو هاشون از دست ندادن
Helena
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
با سلام،آقای حمید هیراد مهربان و عزیز امیدوارم خیلی زود سلامتیتون رو بدست بیارید من خیلی براتون ناراحت شدم که شنیدم سرطان دارید امیدوارم نظراتم به دستتون برسه میلی دوستون دارم شما خواننده مورد علاقه من هستید♥️
ارسال نظر